MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vind 't niet echt een mooi fysiek, wel vrij groot.Keep up the good work.
 
Vind 't niet echt een mooi fysiek, wel vrij groot.Keep up the good work.

haha, da's eprsoonlijk natuurlijk. En work in progress.

Maar daar ga je nog wel anders over denken als ik volgend jaar iedereen van het podium veeg :thumbs:
 
Ghehe, als dat zo is slik ik tegen die tijd mijn woorden nederig in en kom ik bij de show kijken.
 
Ghehe, als dat zo is slik ik tegen die tijd mijn woorden nederig in en kom ik bij de show kijken.

Moet je doen, want ik ga maar voor 1 plek: nummer 1! Zet maar vast in je agenda: OKtober 2011. Misschien Mei al, moet ff kijken. Liever ga ik als ik helemaal klaar ervoor ben.

Ik doe nog maar 15 maanden bodybuilding immers eh.
 
Rug moet breder en middel smaller maar dat weet je al wel ;)

Word ook benieuwd naar de benen maar die laat je dan maar eens zien na een benentraining :D
 
goeie armen + schouders
maar idd - middel moet smaller + meer massa op de rug
keep on going kwark - nice pics
 
Ziet er goed uit Chris, ben benieuwd hoe je aan 't eind van je kuur/jaar eruit ziet.
Buik is iig al heel wat vocht kwijt zoals je zei en dat in zo'n korte periode.
 
Moet je doen, want ik ga maar voor 1 plek: nummer 1! Zet maar vast in je agenda: OKtober 2011. Misschien Mei al, moet ff kijken. Liever ga ik als ik helemaal klaar ervoor ben.

Ik doe nog maar 15 maanden bodybuilding immers eh.

I'll be there, als je het me tegen die tijd even helpt herinneren. 15 maand en dan toch al aan de roids? Ik keur niks af hoor, begrijp me goed, maar als ik zie hoe sommige hier de grond in getrapt worden over hun kuur-ideeen...
 
Ziet er goed uit, maar moet nog wel het nodige aan veranderen om in de buurt te komen van wedstrijdniveau. Maar ach.. je hebt nog ff.
 
Ziet er goed uit, maar moet nog wel het nodige aan veranderen om in de buurt te komen van wedstrijdniveau. Maar ach.. je hebt nog ff.

Dat geeft niks, heb ik wat te doen :thumbs: tuurlijk, een wedstrijd atleet ben ik nog niet, maar onder de bezielende leiding van Rob en Masha komt dat wel goed!

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Sanca: Komt goed kerel. Over een half jaar is mijn rug goed op dikte!

Koen en Ove: Thanks heren, het komt allemaal goed. Als jullie nagaan wat 15 maanden amateur bodybuilding met me hebben gedaan, hoeven jullie maar te raden wat 1 jaar extra wat professioneler bodybuilding gaan doen! ;)
 
Netjes Chris, ziet er al een stuk beter uit.:thumb:
 
Thnx mannen.... En dit is nog maar het begin...
 
Zo, nog een paar uurtjes en we hebben paella gemaakt van die spanjolen! Yeah!
 
Goed bezig cris!!
Wat zijn je doelen voor de wedstrijd in 2011?
 
Goed bezig cris!!
Wat zijn je doelen voor de wedstrijd in 2011?


Thnx Koek ;) 98-100kg @ 5% wedstrijd ready. En dat ga ik halen. Zeker weten. Nog weekje of 6 kuren, dan off tot januari. Gaande weg terug naar 10% focus op spier kwaliteit.

Super schoon door bulken, januari een stevige kuur erin. Wat precies geen idee... zien we dan wel weer.

Dan laatste 12 weken voor de wedstrijd cutten naar 5% en wat aan de tan doen hahaha... en dan kan het feest beginnen ;)

Mei ga ik denk ik niet meer halen - of ik moet in een mindere shape het podium op - anders wordt het Oktober. Mijn doel is duidelijk: ik wil iedereen van het podium vegen. Als mij dat lukt moet ik maar ff kijken of er nog een (wat grotere) wedstrijd in zit.
 
en zijn er ook specifieke spiergroepen waar je daadwerkelijk verandering in gaat brengen, los ervan dat je trainingsmethode nu ook heel anders is.
taille is 1 ...
 
Taille doen we niks aan. Dat probleem lost zichzelf op.

Benen moeten flink beter, vooral zijkant. dikte op mijn rug, bovenkant borst, kuiten.

Rest gaat vanzelf.
 
Ziet er idd al een stuk beter uit zonder die bulkbuik, succes op je weg richting 't podium ;)
 
Thnx Chiel. Min of meer zit ik nu in een lichte cut (melk eruit, minder supps) toch blijf ik netjes of 96-97 kilo staan. Geen vet meting meer gedaan, maar ik denk dat ik al wel een stuk droger ben nu.

Nu de zoveelste koude douche genomen... pfff... wat is het heet zeg...
nu maar ff 300 gram tartaar en rijst klaar maken...
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven