XXL Nutrition

Kwart Nederlanders is wereldkampioen!!

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Bijna een kwart van de Nederlandse bevolking is wel eens wereldkampioen of ergens de beste in geweest. Dit blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Marketresponse in opdracht van Calvé Pindakaas. In alle gevallen gaat het niet om officiële sporten, maar om zelfbedachte spelletjes zoals stoepranden met je ogen dicht, achteruit naar school lopen of op de fiets zo lang mogelijk vaart houden zonder te trappen.

Het onderzoek laat zien dat zowel kinderen als volwassenen dit soort spelletjes spelen en herkennen. Calvé gaat het onderzoek gebruiken voor een nieuwe tv-commercial. Hierin gaat een jongetje al voetballend naar school en raakt met een bal alleen groene dingen (gras, prullenbakken, containers).

Uit het onderzoek blijkt verder dat 29 procent van de kinderen zich wereldkampioen of gewoonweg de beste bij een gewonnen spelletje voelt. Jongens zijn hier wat minder bescheiden in dan meisjes. Alle ouders die meewerkten aan het onderzoek herkennen de speelfantasie bij hun kinderen. Zelf speelden de meeste volwassen respondenten dit soort spelletjes vroeger ook wel, maar nu niet meer.

(bron:fok.nl)

Waar ben jij wereld kampioen in?
 
Wereldkampioen dbb.com refreshen..
 
jij bent wereldkampioen in het plaatsen van berichten van fok op dbb.com?
 
Wereldkampioen bans uitdelen op DBB.com.
 
Karate wedstrijd gewonnen ben ik ok mee opgehouden maar I still kick as
(en gaan trainen)
 
wereldkampioen shortposten
 
wereldkampioen in garagebal een soort basketbalspel in mijn garage zonder ring om in te werpen...
 
we hebben hier dus wereld kampioenen zat... wie was ook alweer wereldkampioen rukonthouding? :roflol: misschien een leuk weetje voor op de potten pindakaas :D
 
Zo is het niet moeilijk om wereldkampioen te worden. Je vindt gewoon zelf een sport uit en je bent de enige beoefenaar.
 
Peppino zei:
we hebben hier dus wereld kampioenen zat... wie was ook alweer wereldkampioen rukonthouding? :roflol: misschien een leuk weetje voor op de potten pindakaas :D

Haha, eeuwige roem. 'Mamma, wat is rukken?'
 
Zelf ben ik kampioen in het verpesten van alles.
 
Tito raymond Dbb contest winner.
 
huckfinn zei:
Pappa Yzord, wat is aftrekken dan weer?

Waarom gaat het na 5 min gelijk weer over rukken???
 
huckfinn zei:
Pappa Yzord, wat is aftrekken dan weer?
af·trek·ken2 (ov.ww.) 1 (een getal, algebraïsche vorm) in mindering brengen op een andere 2 korten, inhouden 3 verwijderen door te trekken 4 (een man) met de hand seksueelbevredigen => afrukken 5 villen 6 [Belg., niet alg.] (bloed) aftappen
 
Peoples zei:
Waarom gaat het na 5 min gelijk weer over rukken???
Sorry, macht der gewoonte....misschien ben ik daar wel wereldkampioen in :D
 
run-ner zei:
jij bent wereldkampioen in het plaatsen van berichten van fok op dbb.com?

True!! :D

Handtekeningen... via pm graag!! ;)
 
Yzord zei:
Sorry, macht der gewoonte....misschien ben ik daar wel wereldkampioen in :D

Wereldkampioen " zo snel mogelijk op het onderwerp rukken komen"

En het goud gaat naaaaaaaaaar: Yzord :D
 
Peoples zei:
Wereldkampioen " zo snel mogelijk op het onderwerp rukken komen"

En het goud gaat naaaaaaaaaar: Yzord :D


woow.. nog een wereldkampioen!!! een goude kwak... eeuuhh plak voor Yzord :D
 
Back
Naar boven