XXL Nutrition

Kwart Nederlanders is wereldkampioen!!

Bezoekers in dit topic

Ryu zei:
ik zou maar oppassen met die vrouw, neem het aan van ervaren iemand :D


Verder ben ik echt wereldkampioen hondenwassen geweest, maar ja zelf weten of je het geloofd :cool:

Ryu kon Aimee niet aan :roflol: mietje!!
 
Aimee zei:
Nee want ik vind je een enge kop hebben op je avatar! :p

Heb hier nog wel ergens een foto van me staan met mn gezicht erop, maar waarschijnlijk zou je dan zeggen dat ik dat masker beter weer op kan zetten :D
 
Noord-Nederlands kampioen All Style Martial Arts 199... uhmm... 1997 en 1998.

En zappen. Ben ik ook goed in.
 
Peoples zei:
Wij mannen zijn ook schoften!!
maar wij zien er WEL goed uit. :D

on-topic:
Ik ben kampioen 'super foute grappig bedoelde platte opmerkingen op het verkeerde moment'.
Wil je dat je schoonmoeder al haar haat en weerzin op iemand anders richt? vraag mij op je verjaardag / familiefeestje. Gegarandeerd succes.
 
Lauw zei:
maar wij zien er WEL goed uit. :D

on-topic:
Ik ben kampioen 'super foute grappig bedoelde platte opmerkingen op het verkeerde moment'.
Wil je dat je schoonmoeder al haar haat en weerzin op iemand anders richt? vraag mij op je verjaardag / familiefeestje. Gegarandeerd succes.


:roflol:
 
Laatste hoogtepunt: een mopje over alzheimer. Vlak na de clou zegt een tante van de jarige job, mijn man heeft alzheimer. :eek: dat soort shit heb ik regelmatig…. :(
 
Lauw zei:
Laatste hoogtepunt: een mopje over alzheimer. Vlak na de clou zegt een tante van de jarige job, mijn man heeft alzheimer. :eek: dat soort shit heb ik regelmatig…. :(

Wat heb je gezegd?

''Ach trek het je niet aan, hij is mn grap toch zo weer vergeten'' :D
 
Leviathan zei:
Wat heb je gezegd?

''Ach trek het je niet aan, hij is mn grap toch zo weer vergeten'' :D


:roflol: :roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven