Fitness Seller

Kwavermout

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
5
Ik ben erg te spreken over m'n ontbijt en daarom wil ik die graag met jullie delen :)

- 50 gr (of meer natuurlijk) havermout
- 250 gr magere kwark
- flinke scheut halfvolle melk
- 1 banaan (in plakjes gesneden)

Doe gewoon de havermout bij de kwark, een flinke scheut melk erbij en even doorroeren tot het ongeveer de dikte krijgt van yoghurt. Daarna de plakjes banaan toevoegen en nog even mengen.

Voor degenen die dat willen, kan ook wat whey worden toegevoegd. Ikzelf doe dat echter niet...

Tip: eet het snel op, want hoe langer je het laat staan hoe dikker het wordt en hoe meer het op beton gaat lijken :D

I love the taste of oatmeal in the morning:D

jaja, tuurlijk geef ik hier een reactie op he

ziet er idd lekker uit. deed (en doe) t altijd met magere yoghurt vd groene koe (te koop bij Edah)..weet t ook reclame:)

maar dit is ook zekr wel een aanrader. lekker veel eiwitten en de bron voor comp. kh bij uitstek..dikke mik vind ik overigens niet erg:thumb:

alhoewel dik, wat is te dik dan? je moet wel kunnen genieten ervan he en niet als een gek blijven kauwen

misschien dat de banaan ook niet nodig is en misschien qua vertering zelfs is af te raden..deed t zelf ook altijd aangezien t een erg lekkere combi is.

en als je echt lekker wilt bulken mik je er rozijnen bij:lick:

wei met kwark is wel erg lekker voor die mensen die hun kwark niet wegrkijgen. zal dan wel minder kwark nemen (ongeveer de helft en een schep wei) maar dat is een andere topic waard.

dit is de echte havermoutontbijtshow:D

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven