AndroidHealthClinic

KYLIANS road to the YBF (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kylianfit

Novice
Lid geworden
11 sep 2015
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
7%
Hallo allemaal,

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen;

Ik ben Kylian, ik ben 17 jaar oud en kom uit Zoetermeer. Ik volg de opleiding sport en bewegen waar ik nu in mijn 2e leerjaar zit. Ik train sinds mijn 15e en heb dus 2 jaar trainingservaring.

ik ga op 30 oktober 2016 mee doen aan de YBF in de klasse mens physique. Stats zijn momenteel 75kg op 7%. Op dit moment eet ik rond de 3600kcal. Vorige maand woog ik 73kg op 6% dus hou dit schema zo even aan. Ik train 6 keer in de week bij Knetemann Quality Fitness

Dag 1 Benen
Dag 2 Rug (focus op de latts)
Dag 3 Borst
Dag 4 Armen
Dag 5 Schouders traps
Dag 6 focus op bovenkant borst

Mijn shape op dit moment:

jkheaf.jpg
s3g5rc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ga je volgen kerel. Misschien zie ik je ybf nog wel als ik die ook nog ga pakken na ener. Weet nog niet wat de planning word
 
Ga je volgen kerel. Misschien zie ik je ybf nog wel als ik die ook nog ga pakken na ener. Weet nog niet wat de planning word

Tof man! Ik volg je wedstrijdlog ook al een tijdje en ben erg benieuwd hoe je het gaat doen op de enercup. Wie weet tot YBF!
 
Laatst bewerkt:
Vanavond ga ik me eerste training online zetten. Op dinsdag staat rug op het schema waarbij ik me vooral focus op de latts. Later vanavond komt deze dus online. Vandaag een relaxe dag gehad dus veel energie om rug te slopen!

Morgen zal ik ook even laten zien wat ik zoal eet op een dag.
 
Succes man. Leukste wedstrijd.
 
Erg goed fysiek voor 17 jaar, hoe staan je benen erbij?
 
Erg goed fysiek voor 17 jaar, hoe staan je benen erbij?

Bedankt man! Ik zal binnenkort een foto plaatsen van hoe de benen erbij staan. Niet dat het relevant is voor de klasse die ik ga doen haha maar ik zal ze gaan posten ;)
 
Deze avond dus zoals ik al zei rug getraind waarbij ik me focus op de latts, omdat ze nog wat achterlopen vind ik zelf. Mijn training zag er als volgt uit:

- Pull ups, 4 sets till failure.
- Reverse bent over row, 4 sets 12-10-10-8 met een gewicht van 60kg.
- Latt pulldown, 4 sets 12-10-10-8 begon met 55kg vervolgens 3 sets met 60kg.
- Reverse pulldown 4 sets 10-10-10-10 begon met 50kg vervolgens 3 sets met 55kg.
- Seated cable row 4 sets 12-10-10-8 begon met 45kg vervolgend 3 sets met 50kg en eindige met een dropsetje till failure 30kg.
- Straight arm pulldown 3 sets 15-12-12 alle drie de sets met 25kg.

Na afloop van m'n training nog even een snelle foto van de rug gemaakt ;)


2heva0o.png
 
Geen id wat de vereisten zijn bij een MAP klasse. Maar je lijkt nog erg klein. Zou persoonlijk nog heel wat massa extra pakken. Je bent 17 dus kan ook nog jaren bij de junioren mee doen dus zou lekker de tijd nemen.
 
Geen id wat de vereisten zijn bij een MAP klasse. Maar je lijkt nog erg klein. Zou persoonlijk nog heel wat massa extra pakken. Je bent 17 dus kan ook nog jaren bij de junioren mee doen dus zou lekker de tijd nemen.

Ben het met je eens dat ik inderdaad nog wat massa nodig heb, maar het gaat mij er vooral om dat ik nu al stage ervaring op kan doen. Bij de MAP klasse word vooral gekeken naar de verhoudingen, hoe je je presenteert, bruining etc. Massa is natuurlijk ook belangrijk maar niet zoals in de BB.
 
Ben het met je eens dat ik inderdaad nog wat massa nodig heb, maar het gaat mij er vooral om dat ik nu al stage ervaring op kan doen. Bij de MAP klasse word vooral gekeken naar de verhoudingen, hoe je je presenteert, bruining etc. Massa is natuurlijk ook belangrijk maar niet zoals in de BB.

vergis je MAP is al een behoorlijke flinke klasse qua massa, je weegt nu 75 ongeveer dat betekend ongeveer 65/68 wedstrijd gewicht
is niet al te veel gezien je lengte.

maar voor stage ervaring is het nooit verkeerd om al vast een keer te doen.
 
vergis je MAP is al een behoorlijke flinke klasse qua massa, je weegt nu 75 ongeveer dat betekend ongeveer 65/68 wedstrijd gewicht
is niet al te veel gezien je lengte.

maar voor stage ervaring is het nooit verkeerd om al vast een keer te doen.

Op dit moment weeg ik s'ochtends direct bij het opstaan inderdaad 75kg. In de loop van de dag zit ik op 77kg. Voor ik me wedstrijd prep in ga, zit ik volgends me planning overdag op de 80kg met een vp van onder de 10%. Dus denk niet dat ik onder de 70kg op stage kom te staan. Daarbij moet je weten denk ik dat gewicht niet zoveel zegt.
 
Op dit moment weeg ik s'ochtends direct bij het opstaan inderdaad 75kg. In de loop van de dag zit ik op 77kg. Voor ik me wedstrijd prep in ga, zit ik volgends me planning overdag op de 80kg met een vp van onder de 10%. Dus denk niet dat ik onder de 70kg op stage kom te staan. Daarbij moet je weten denk ik dat gewicht niet zoveel zegt.


het is niet bedoeld om je te demotiveren maar je verliest altijd meer gewicht dan je denkt tijdens cut.
stel dat je 80 weegt met 10% je wilt ongeveer naar 5 of lager is minimaal 4/5 kg vet eraf vocht minimaal 3,5 liter/kg
dan nog eens je spier verlies.
daarnaast zegt gewicht natuurlijk niet alles maar rond 65kg wegen op 177 maakt het wel lastig om in ieder geval echt groot te ogen
 
Voor de ervaring kan je prima meedoen, heb er genoeg voorbij zien komen met een minder fysiek bij de MAP wedstrijden.
 
Is die eerste foto genomen bij Fitpoint?
 
Hoe gaat je prep?
 
Hoe gaat je prep?

eerlijk gezegd geen zin gehad om te loggen naar m'n wedstrijd toe haha, gaat toch best veel tijd inzitten en heb het best druk gehad met werk.

hierbij 2 foto's van hoe ik er op dit moment bij sta:

riw0ea.png
2nc1mva.png
 
Back
Naar boven