XXL Nutrition

kzal mijn eigen ook maar voorstellen zeker...

shiena

Novice
Waardering
0
gegroet iedereen...

Ik been een meisje van 18 jaar oud.
ik ben 1.73 groot ongeveer (kan iets meer of minder zijn) ik weeg nu ongeveer 55 of 56 kilo.
Ik doe nog niet zo lang fitnes maar ik doe het wel graag. toen ik pas begon woog ik minder dan 50 kilo en iedereen inclusief de dokters zeiden dat ik te weinig woog dus dat was dan de rede dat ik begon met fitnes, nu heb ik soms het gevoel dat ik er vet uit begin te zien maar dat zal wel schijn zijn want de meesten zien niet eens dat ik bijgekomen ben.

ik ben heel toevallig op dit forum terechtgekomen door iemand die me zei dat forums leuk waren, ik ben toen eens op zoek gegaan en ik heb dit gevonden (wie zoekt die vind)

ik weet d ik een domme nama heb gekozen maar dat heb ik expres gedaan... dus geen commentaar aub...

:cool: dit was het dan...

ah nog meer vrouwelijk gezelschap!
welkom, en ik hoop dat je je hier vermaakt, en veel leert!

Welkom Shiena, ik loop hier ook nog niet zo lang rond, maar denk dat je zal merken dat je hier ontzettend veel zal kunnen leren.

Welkom op het board shiena

welkom:hello:

ben hier zelf ook nog niet lang,maar heb al veel bijgeleerd
dus hier zit je wel goed

Ik vindt het wel een leuke naam shiena, maar ik wens je veel succes en lol op dit forum.

Wat is je doel eigenlijk, naar de hoeveel kg wil je toe met wat voor vet %?

Originally posted by shiena
gegroet iedereen...

ik weet d ik een domme nama heb gekozen maar dat heb ik expres gedaan... dus geen commentaar aub...

domme naam? wij zijn hier wel t een en ander gewend qua namen. Maar Shiena slaat idd wel alles:D

maar welcome on board. ik neem aan dat je als doel hebt om er wat gewicht tegen aan te gooien (tegenovergestelde wereld wat vrouwen betreft)
daarbij kan je hier genoeg leren en nog lekker ouwehoeren ook.
wat wil je nog meer;)

ps, we (=jij) gaan wel aan de gewichten hangen toch?

• Topic Starter Topic Starter
ik ken niet zoveel van dat vetpercentagegedoe maar dat zal bij mij wel niet zo hoog liggen... mijn doel is niet vet worden maar wel gespierd...
ik ben nog niet zo heel lang bezig met fitnes maar ik ben er toch al redelijk verslaafd aan...

Welkom Shiena..

Je moet niet zo onzeker zijn over je nick.. Voor niets nodig.. :)
Hopelijk vind je wat je zoekt, en leer je nog veel bij ook. Het is idd best leuk zo'n forum, je zal wel zien..

Greetz ;)

welkom! hoe meer meiden, hoe meer vreugd :) Of was het nou mensen...?

He nog een vrouw.... leuk leuk....

Veel plezier hier.

Veel plezier hier sinas oh eeh ik bedoel shiena.

Hallo daar,
Ik ben Desiree 27 jaar.
Ik ben sinds 2 jaar aerobicsinstructrise en ik geef sinds 2 weken fitness begeleiding waar ik nog een opleiding voor ga volgen. Ik heb eigenlijk van mijn hobby mijn beroep gemaakt, kan niet beter! :D
Ik geef in totaal 6 uur p. week les en daarnaast doe ik aan krachttraining. aangezien ik net een nieuwe baan heb, is mijn trainingsschema nog niet optimaal. ???
Ik ben 1.65m en tot mijn grote schrik weeg ik nu ruim 66 kilo, ik ben heel erg met mijn voeding bezig maar het afvallen wilt niet echt lukken. Ik hoorde vandaag van mijn collega dat ik te weinig eet, ga nu proberen het schema van mijn personal trainer weer strak te hanteren en kijken of er dan wat kilo's afgaan! :mad:
mocht je tips hebben laat het me dan weten
groetjes globalgirl ( desiree)

Laatst bewerkt:
NEEN :tomato:

Als straf 10 benchgegroetjes :D

Dit terzijde welkom allebei

Terug
Naar boven