XXL Nutrition

L-arganine,Glutamine,agmatine samen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robertooss

Novice
Lid geworden
2 aug 2011
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
hallo,
mijn vraag luidt of het zin heeft om L-arganine,Glutamine, en agmatine allemaal in 1 stack te gebruiken? samen ook nog in combinatie met creatine en tribulus. hopelijk is er iemand die het me kan vertellen?

Alvast bedankt ! Gr Robert.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
 
Zover ik weet is dit gewoon mogelijk in één shake,

maar waar ik eigenlijk voor reply is; hoe krijg je in godnaam die "online status" "karma" "report" & "bewerk" in je post? :D


gruwelijk
 
haha geen idee heb me eigenlijk net vanmiddag aangemeld, je kan het allemaal wijzigen denk ik?
 
hehe ik zie het ook.

combinatie kan prima
 
haha geen idee heb me eigenlijk net vanmiddag aangemeld, je kan het allemaal wijzigen denk ik?

haha, nee dat is prive voor jou alleen. Wij hebben geen toegang om jou post te edit'en.
 
dan kom ik er echt niet uit hoe het moet maar wat bedoelen jullie met zichtbaarheid van me stats etc..bf en bodyweight en lengte neem ik aan?

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 16:48 ----------

gevonden ;)
 
maar waar ik eigenlijk voor reply is; hoe krijg je in godnaam die "online status" "karma" "report" & "bewerk" in je post? :D


gruwelijk

Kwestie van selecteren en kopiëren in je bericht. :eek: Je kan er alleen niks mee.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven