AndroidHealthClinic

l-arginine -> arginine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jaimy020

Novice
Lid geworden
23 mei 2014
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Hoi,

Ik ben zojuist weer begonnen met trainen na +- een jaar lang er tussen uit geweest te zijn :eek:
De spierpijn is weer hels, Nou kwam er gister een bodybuilder naar me toe die vroeg zich af waar al mijn gains waren. Helaas is zo goed als bijna alles wat ik afgelopen jaren heb gegaint "verloren" gegaan.

Nou begon hij over een supplement waardoor je snel weer je oude gains terug krijgt.
Hij liep naar de sport school eigenaar en begon daar even over en toe kwamen ze op arginine uit.

Ik ken wel de ingrediënt l-arginine wat volgens mij veel in spierherstellers zit en amino pullen zit.

Nou is Arginine zoals ik heb gelezen ook een aminozuur samen gesteld uit 20 diverse combinatie's

Hebben jullie hier toevallig informatie over ?
of eventueel ervaringen ?

Na een jaar niet meer trainen door een depressie en qua gewicht weer bij het begin zijn voelt behoorlijk klote :eek:
 
Arginine is idd een aminozuur, welke gebruikt wordt als pompsupplement.
En als pompsupplement doet het wat het doen moet (bij mij), maar dit blijkt nogal persoonlijk te zijn.
Over het sneller oude gains terug krijgen, nooit gehoord van dit verhaal, weet niet of er dergelijke supplementen bestaan die dit bevorderen, zou wel interresant zijn.
 
Mooi dat je weer begonnen bent!
Zou het eerder in een goed voedingsschema zoeken en hard werken.
 
Back
Naar boven