AndroidHealthClinic

L-Carnatine injectere

Bezoekers in dit topic

Didiani

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
306
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Hallo medelifters,


Gisteren in de gym werd mij L-carnatine injecties aanbevolen om vet te verbranden. Insulinespuitje is voldoende werd er verteld in het been, ik vroeg of het subcutane is maar dat was niet het geval. Heeft iemand hier ervaring mee? Op Amerikaanse fora lees ik er al heel veel over het schijnt zeer goed te werken en het kost ook niet veel. Misschien het belangrijkste het heeft geen bijwerkingen.

Alvast bedankt

Ingewonnen info:http://fitnessedge.net/lipotropic-injections/amino-acids/carnitine/
 
Laatst bewerkt:
Hallo medelifters,


Gisteren in de gym werd mij L-carnatine injecties aanbevolen om vet te verbranden. Insulinespuitje is voldoende werd er verteld in het been, ik vroeg of het subcutane is maar dat was niet het geval. Heeft iemand hier ervaring mee? Op Amerikaanse fora lees ik er al heel veel over het schijnt zeer goed te werken en het kost ook niet veel. Misschien het belangrijkste het heeft geen bijwerkingen.

Alvast bedankt

Ingewonnen info:http://fitnessedge.net/lipotropic-injections/amino-acids/carnitine/

Hmm apart nog nooit eerder gehoord van L-carnatine injects gehoord. Zal zo eens even op onderzoek uit.
 
Dacht dat bostin loyd ook van die injecties gebruikte.
 
Geen bijwerkingen ? Ik bestel vanavond nog een paar dozen :p
 
Hee knettergek, Super chill dat jij wel normaal kan reageren.
Ja het blijkt super goed te werken een persoon in de Gym is het aan het proberen i.c.m. vitamine B ook injectie.
Het werkt blijkbaar na 10 dagen ik houd je op de hoogte! Ik kan het bij hem ook bestellen voor de normale prijs.
 
Ik las dat dit niet goedgekeurd was door de FDA om als supplement te gebruiken.
Iemand een idee hoe dit in Europa geregeld is?
 
Ja klopt ziet er cheapy uit. maar spullen komen wel aan. Donderdag of vrijdag spreek ik die andere lifter die nu bezig is. Ik houd jullie op de hoogte
 
Hee Daadkracht mooi, in een andere categorie op dit forum kreeg ik alleen maar hatelijke reacties van mensen. Mooi dat hier serieuse mensen zijn, die ook zeer benieuwd zijn wat de resultaten zijn. Plus als het goed werkt dan weet ik wel wat ik ga gebruiken om te cutten ;)
 
Schijnt ook een positieve werking op je hart te hebben enz.
L-Carnitine enhances energy production, improves heart and brain function and muscular co-ordination. As a result, it enhances muscle building, increases HGH levels and improves strength and stamina thanks to extra energy and a better potential for building new muscle tissue.
 
Back
Naar boven