XXL Nutrition

L-Carnitine

Bezoekers in dit topic

Seth_Fit

Ripped Bodybuilder
Waardering
4.592
Beste leden,

Ik wil voor mijn volgende cut L-Cartine injecteren. Dit omdat het vetverbranding stimuleert en een anti-oxidant is en nog vele positieve effecten.

Wij heeft hier ervaring mee en kan ik dit met een insuline naald prikken

Wat zouden de voordelen zijn van injectie t.o.v. orale inname?

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel MG per week injecteren jullie wat raad je aan?

Beste leden,

Ik wil voor mijn volgende cut L-Cartine injecteren. Dit omdat het vetverbranding stimuleert en een anti-oxidant is en nog vele positieve effecten.

Wij heeft hier ervaring mee en kan ik dit met een insuline naald prikken
Kan met een insuline naald.

Te veel extra prikwerk extra voor me naast me gear ed,slin,gh naast dat ik er zero van merk of ook maar het idee heb dat het iets doet mbt vet verlies.

Een paar calorieën minder eten is goedkoper ook nog eens of 3 stappen meer zetten.

Als oral heb je er eigenlijk niks aan
Dat is ook weer niet waar alleen praat je wel dan over grammen per dag.

• Like
Waarderingen: Lauwtje en Seth_Fit
Kan deze tussen kuren door geïnjecteerd worden of is het beter om dit te doen als je helemaal bent hersteld. Cq wat doet dit met je vrije test?

Kan deze tussen kuren door geïnjecteerd worden of is het beter om dit te doen als je helemaal bent hersteld. Cq wat doet dit met je vrije test?
Het doet niks met je testosteron en je kan het prikken wanneer jij wilt of gewoon altijd aangezien het ook mogelijk andere gezondheids voordelen heeft.

Afhankelijk per persoon reageren mensen er goed of slecht op.
Een kennis die zet dagelijks 500 en ging toen een tijdje 600 zetten, op 600 voelde hij zich vermoeid.
Je kan dit gewoon met een insuline spuit prikken 👌🏻

Kan altijd gerunned worden, ideaal gezien wel tijdens het cutten lijkt me, wellicht dat het in de bulk zou kunnen helpen overigens ivm lagere vettoename

• Like
Waarderingen: Seth_Fit
  • Like
Waarderingen: 6am, Maximum Effort en Seth_Fit
  • Brow
Waarderingen: Maximum Effort
Iets wat ik wel enigszins wat vond toevoegen was cardarine, cardio was nog nooit zo makkelijk geweest als toen ik dat nam.

Ik persoonlijk vind het 'overhyped'.
Dat krijg je helaas met compounds als dit waar influencers met overdreven positieve verhalen zakken met geld mee pakken, je kan het ze niet eens kwalijk nemen als je ziet wat de gasten verdien, goed voorbeeld is DTren met Retratutide bijv.

Dat krijg je helaas met compounds als dit waar influencers met overdreven positieve verhalen zakken met geld mee pakken, je kan het ze niet eens kwalijk nemen als je ziet wat de gasten verdien, goed voorbeeld is DTren met Retratutide bijv.
Het zal gerust werken of wat doen maar verwacht er geen wonderen van. Ik vond het persoonlijk niet een merkbaar verschil dat het mijn geld en extra prikwerk waard was.

• Like
Waarderingen: Jamie.0187
Terug
Naar boven