AndroidHealthClinic

L-citrulline beter dan citrulline malate?

Bezoekers in dit topic

Marcus99

Cool Novice
Lid geworden
17 mrt 2014
Berichten
186
Waardering
5
Lengte
1m89
Massa
90kg
Heb al citrulline malate 2:1 geprobeerd. Het meest voelbare bleek te zijn dat ik tijdens en na het trainen minder verzuring voelde in de spieren. Smaak van dat spul is wel zeer bitter, zurig.

Nu verkoopt Powersupplements pure L-citrulline poeder. Smaakt dat even bitter en welk verschil ga je merken zonder die malate erbij?

Ik wil citrulline (malate) dus gebruiken voor minder verzuring van de spieren, meer uithouding en hardere erecties (ben bijna 40) dus welke neem ik best? En smaakt pure L-citrulline dus ook zurig?

Alvast bedankt voor alle goede feedback.
 
Malaat is een andere benaming voor appel zuur. Dit zal dus vast een extra smaak aan de citrulline toevoegen. Maar ook Citrulline zal nog steeds een zelfde smaak behouden. Dus voor de smaak moet je het in elk geval niet doen.

De citrulline en malaat mix zorgen voor een betere citroenzuurcyclus in het lichaam. Dit is een belangrijk proces in je lichaam wat uiteindelijk ook voor meer energie zorgt. Citrulline zal alleen voor de vaat verwijdende werking zorgen wat voor de gunstige effecten zorgt. Wanneer daar malaat aan wordt toegevoegd, zal het ook voor meer energie zorgen. Daarom zie je deze mix dus vaker voorkomen in supplementen dan de losse L-Citrulline
 
Ik merk niks van geen van beiden.
 
Probeer ergens L-Citrulline van Kyowa kwaliteit te krijgen, en dan min 6-8 gram gebruiken 30 min voor je training.
 
Probeer ergens L-Citrulline van Kyowa kwaliteit te krijgen, en dan min 6-8 gram gebruiken 30 min voor je training.
Wat is kyowa kwaliteit?
 
Kyowa is een Japans merk.
 
Back
Naar boven