XXL Nutrition

L-Glutamine voor herstel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ascend

Novice
Lid geworden
17 mei 2017
Berichten
21
Waardering
2
Ik vroeg me af of er forum gebruikers zijn die Glutamine supplementeren , of eventueel andere suggesties hebben ter bevordering van herstel ?

Ervaringen met glutamine is waar ik naar 'vis ' ..
 
Laatst bewerkt:
NIemand ?

Ik heb dit account speciaal aangemaakt om deze post te kunnen maken :duh:
 
Ik heb het nog nooit eerder gehoord.
Galen is de expert mss weet hij het.
 
Hoe heb je jezelf gediagnosticeerd met 'CNS-overtraining'?
 
Hoe heb je jezelf gediagnosticeerd met 'CNS-overtraining'?

Ik train 6 dagen per week. 20 min max per dag. Voor de kracht bouwers gebruik ik 2 worksets. Op het moment dat ik een workset toevoeg, bijvoorbeeld maandag. En vervolgens een op dinsdag dan stort ik woensdag in indien het gaat om avonden. En heb ik de rest van de week eigenlijk de puf niet om mijn routine volledig uit te voeren.

Mocht het gaan om ochtend sessies en middagen dan kan ik mijn routine wel uitvoeren heel de week. Maar de week erna falen halverwege de eerste set op maandag.

Het voelt dan aan alsof mijn lijf wel kan maar mijn 'hoofd het opgeeft' na een rep of zelfs halverwege een rep.

Zo diagnoseer ik mezelf

Indien ik terug ga naar de kern van mijn routine en daarbij blijf dan blijf ik gewoon progressie boeken elke week. Meestal betekent extra volume een plateau de week erna.
 
Laatst bewerkt:
Ik train 6 dagen per week. 20 min max per dag. Voor de kracht bouwers gebruik ik 2 worksets. Op het moment dat ik een workset toevoeg, bijvoorbeeld maandag. En vervolgens een op dinsdag dan stort ik woensdag in indien het gaat om avonden. En heb ik de rest van de week eigenlijk de puf niet om mijn routine volledig uit te voeren.
Mocht het gaan om ochtend sessies en middagen dan kan ik mijn routine wel uitvoeren heel de week. Maar de week erna falen halverwege de eerste set op maandag.

In feite stoot ik dus welleens tegen mijn grens aan. Indien ik terug ga naar de kern van mijn routine en daarbij blijf dan blijf ik gewoon progressie boeken elke week.
Ik snap je verhaal niet goed en het wordt mij niet duidelijk hoe je hieruit kunt concluderen dat je CNS 'overtraind' is. Dat terzijde, als je trainingen verslechteren door bepaalde wijzigingen aan je trainingen, kun je dan niet beter die wijzigingen niet doen?
 
Ik snap je verhaal niet goed en het wordt mij niet duidelijk hoe je hieruit kunt concluderen dat je CNS 'overtraind' is. Dat terzijde, als je trainingen verslechteren door bepaalde wijzigingen aan je trainingen, kun je dan niet beter die wijzigingen niet doen?

Ik heb het topic aangepast om verwarring te voorkomen.

Het enigste wat ik wil is ervaringen lezen met Glutamine.
 
Laatst bewerkt:
Gaat nergens meer om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven