MuscleMeat

L- Glutamine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

superries

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2012
Berichten
236
Waardering
1
Lengte
1m80
Behalve voor de spieren blijkt glutamine bij een groot aantal andere zaken doeltreffend te werken.

Zo helpt dit aminozuur bij vermoeidheid, verbetert het ons geheugen en het concentratievermogen en zorgt het voor betere leerprestaties.

Omdat dit supplement op vele fronten de hersenwerking verbetert, wordt het niet voor niets een smart drug genoemd.

Ook blijkt glutamine een remmende werking te hebben op het verlangen naar zoetigheid.

Dus een ideaal supplement voor mensen die willen afvallen.

Hoewel glutamine door het lichaam zelf aangemaakt kan worden, is het verstandig om bij intensieve training, strenge diëten en gewichtsverlies aan te vullen met een hoogwaardig glutamine-supplement.

L-Glutamine is een aminozuur dat een sleutelrol vervult bij de opbouw van vetvrij spierweefsel. Met meer dan 60% is glutamine de aminozuurkoploper in onze spiercellen.

Tijdens intensieve inspanningen verbruiken onze spiercellen grote hoeveelheden glutamine.

Behalve spierweefselverlies, is er dan ook tegelijkertijd sprake van een onvolledig spierherstel.

Onderzoek heeft aangetoond dat extra glutamine in dergelijke gevallen (bij zware intensieve trainingen) zorgt voor een voortdurend positieve glutaminebalans. Behalve voor kracht- en vechtsporters is glutamine ook een ideaal middel voor sportschutters, denksporters en alle mensen die af willen vallen.

Glutamine is een aminozuur dat in veel grotere hoeveelheden voorkomt in ons bloed en hersenvloeistof dan andere aminozuren.

De belangrijkste reden hiervoor is waarschijnlijk dat glutamine (direct en/of indirect) zeer veel belangrijke functies vervult in ons lichaam en dat daarom altijd voldoende glutamine beschikbaar dient te zijn.






Ik gebruik het nu zelf een tijdje en ben er verrassend tevreden mee.

 
Behalve voor de spieren blijkt glutamine bij een groot aantal andere zaken doeltreffend te werken.

Zo helpt dit aminozuur bij vermoeidheid, verbetert het ons geheugen en het concentratievermogen en zorgt het voor betere leerprestaties.

Omdat dit supplement op vele fronten de hersenwerking verbetert, wordt het niet voor niets een smart drug genoemd.

Ook blijkt glutamine een remmende werking te hebben op het verlangen naar zoetigheid.

Dus een ideaal supplement voor mensen die willen afvallen.

Hoewel glutamine door het lichaam zelf aangemaakt kan worden, is het verstandig om bij intensieve training, strenge diëten en gewichtsverlies aan te vullen met een hoogwaardig glutamine-supplement.

L-Glutamine is een aminozuur dat een sleutelrol vervult bij de opbouw van vetvrij spierweefsel. Met meer dan 60% is glutamine de aminozuurkoploper in onze spiercellen.

Tijdens intensieve inspanningen verbruiken onze spiercellen grote hoeveelheden glutamine.

Behalve spierweefselverlies, is er dan ook tegelijkertijd sprake van een onvolledig spierherstel.

Onderzoek heeft aangetoond dat extra glutamine in dergelijke gevallen (bij zware intensieve trainingen) zorgt voor een voortdurend positieve glutaminebalans. Behalve voor kracht- en vechtsporters is glutamine ook een ideaal middel voor sportschutters, denksporters en alle mensen die af willen vallen.

Glutamine is een aminozuur dat in veel grotere hoeveelheden voorkomt in ons bloed en hersenvloeistof dan andere aminozuren.

De belangrijkste reden hiervoor is waarschijnlijk dat glutamine (direct en/of indirect) zeer veel belangrijke functies vervult in ons lichaam en dat daarom altijd voldoende glutamine beschikbaar dient te zijn.






Ik gebruik het nu zelf een tijdje en ben er verrassend tevreden mee.

Klinkt allemaal heel interessant en ik heb er nog al goede dingen over gehoord :)
welke heb je gebruikt? poedervorm/capsules?
 
Poedervorm ja

Aanbevolen gebruik:

5 gram (1 maatschep) voor het ontbijt en 5 gram voor het slapen gaan.
Op trainingsdagen 5 gram extra na de training.
Inname bij voorkeur met koolhydraathoudende drank.
 
Laatst bewerkt:
Nice placebo ;)

Ik heb geen idee waar je die info vandaan hebt gehaald (wellicht eigen ervaring?) maar het merendeel is grote onzin.
 
Nice placebo ;)

Ik heb geen idee waar je die info vandaan hebt gehaald (wellicht eigen ervaring?) maar het merendeel is grote onzin.


gewoon een money waister,zoals zoveel supps :treuren:
 
9 van de 10 mensen die zo reageren hebben het zelf nooit geprobeerd ...
glutamine is voor mij een supp die werkt ik merk veel veranderingen in de spiegel afgelopen weken en merk ook dat mensen om me heen het zien ik krijg veel goede reacties ,dat krijg je niet bij een placebo.

Er zijn al heen wat supps die ik geprobeerd hebt en sommige met teleurstellend resultaat.

terwijl ik van andere mensen hier op het forum hoor dat het echt super is, terwijl het bij mij niks doet.

Ieder mag zijn mening geven maar hij is niet altijd juist!
 
Ieder mag zijn mening geven maar hij is niet altijd juist!

Zo ook jouw mening over glutamine dus... :) Het is een mening, niet een feit. Geloof in een produkt is overigens wel heel erg belangrijk als je wilt dat het "werkt", zeker als het gaat om zaken die niet meetbaar zijn maar meer op subjectief gevoel vertrouwen, zoals "verbeterd" en "remmend".
 
Zo ook jouw mening over glutamine dus... :) Het is een mening, niet een feit. Geloof in een produkt is overigens wel heel erg belangrijk als je wilt dat het "werkt", zeker als het gaat om zaken die niet meetbaar zijn maar meer op subjectief gevoel vertrouwen, zoals "verbeterd" en "remmend".

:exactly:
 
niks placebo ik merk duidelijk dat het werkt!
wat kunnen jullie koppig zijn....
 
Glutamine SR - MHP
The 12 hour Glutamine!

deze heb ik gekocht op b&f, hij is bijna op en vind t wel een goed product. hou hem er ook zeker in en je kan hem gwn bij je whey-weight shakes gooien:D
 
Glutamine SR - MHP
The 12 hour Glutamine!

deze heb ik gekocht op b&f, hij is bijna op en vind t wel een goed product. hou hem er ook zeker in en je kan hem gwn bij je whey-weight shakes gooien:D

Daar heb ik wat aan!
Iemand die het gebruik en ook tevreden is met het resultaat.

Als je het niet geprobeerd heb kun je er ook niet over oordelen vind ik.
 
niks placebo ik merk duidelijk dat het werkt!
wat kunnen jullie koppig zijn....

niet koppig ,kritisch en als het voor jou wel werkt gewoon niets van ons

aantrekken,ik zou wel de dosis verhogen,3 X 5 is veel te weinig
 
Daar heb ik wat aan!
Iemand die het gebruik en ook tevreden is met het resultaat.

Als je het niet geprobeerd heb kun je er ook niet over oordelen vind ik.

trust me,ik heb de supplementen pooiers genoeg gesponserd,

ook Glutamine ;)
 
Ik heb zelf ook al heel wat supps geprobeerd en heb er zelf ook al heel wat afgeschreven..sommige werken voor mij ook niet of even en zodra je lichaam er aan wend neemt de kracht van de supp af of je moet de dosering verhogen.

Dat heb ik nu bij een paar supps die ik nu nog gebruik steeds een hogere dosering werkt bij mij vaak wel goed het heeft ook vaak met je lichaamsgewicht te maken.

Ik ben wel altijd van proberen ,zeker als ik er goede dingen over hoor ik beoordeel graag zelf als ik het op langer termijn hebt gebruikt.
 
Als ik toevallig dit van je lees:

De smaak aardbei is erg lekker ik heb gister 2 shakes geprobeerd en vanmorgen ook 1.
Ik heb ze met water aangemaakt, met melk ga ik vandaag ook nog eens proberen.

Het effect wat ik tot nu merk is erg goed van de shakes...je hebt het gevoel dat je spieren echt goed vol lopen na het nemen ervan je spieren lijken wel een beetje te worden opgepompt!

Gr Ries

Dit is dus placebo. Van shakes krijg je geen pomp.

Maar ja, als je het gevoel hebt dat het werkt, take it. ;) Doe ik zelf ook. Maar ik kan na lang gebruik en experimenteren, placebo van echt onderscheiden.
 
Als ik toevallig dit van je lees:



Dit is dus placebo. Van shakes krijg je geen pomp.

Maar ja, als je het gevoel hebt dat het werkt, take it. ;) Doe ik zelf ook. Maar ik kan na lang gebruik en experimenteren, placebo van echt onderscheiden.

Dat heb ik wel vaker de eerste keer dat ik een nieuw product probeer je lichaam reageer vaak de eerste keer dat je het neem het meest heftig dat effect blijft niet!
 
Dat heb ik wel vaker de eerste keer dat ik een nieuw product probeer je lichaam reageer vaak de eerste keer dat je het neem het meest heftig dat effect blijft niet!

Ja dat heb ik ook wel.
 
De voeding die je dagelijks neem is natuurlijk erg belangrijk je kan het natuurlijk niet alleen op supps, maar sommige zijn wel een goede aanvulling.

Maar met voeding alleen ben je er vaak ook niet ,het ligt vaak ook aan de goede manier van training je rust en motivatie

Ik heb meer dan 3 jaar niet kunnen krachttrainen, ik ben nu een
half jaar weer flink aan het knallen ik merk dat me spieren snel terug kwamen,
eenmaal ik weer begon.
ik heb er lichamelijk ook aanleiding voor denk ik .
 
Back
Naar boven