AndroidHealthClinic

L1sannes Log

Bezoekers in dit topic

L1sanne

Cool Novice
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
180
Waardering
15
Lengte
1m73
Massa
52kg
Oke, ik ben dus een absolute beginner dus dit wordt echt een faal log ;) Maar ik doe het meer voor mezelf voor motivatie en om blijven te gaan, dus het is niet erg als iemand mee leest :p
Meer informatie over mij in mijn voorsteltopic (zie onderschrift)

-----------

24 oktober 2013
vandaag voor de derde keer gegaan

Squat:
10x3kg
10x4kg
10x6kg

Lying row
10x3kg
10x4kg
10x4kg

Lunges
10x4kg
10x6kg
10x6kg

Fly
10x3kg
10x3kg
10x3kg

Schouderdrukken
10x3kg
10x3kg
10x3kg

Dumbell curl
10x4kg
10x4kg
10x4kg

Squat
10x8kg
10x8kg
10x8kg

Kickback
10x4kg
10x4kg
10x4kg

Voor het eerst een whey shake genomen, best lekker! Maar het vult wel heel erg en ik dacht dat ik dan zo makkelijk eiwitten kon binnen krijgen zonder dat het plaats neemt in mijn maag...

Vraagje: ik houd in elke hand één dumbbell, moet ik het gewicht nou keer twee doen of niet? Nu heb ik het gewicht van één hand opgeschreven.
 
Leuk dat je ook logt!

zo is het goed hoe je het schrijft. ik zou wel even achter oefeningen zetten dat je het met dumbells uitvoert als het niet gebruikelijk is. bijvoorbeeld bij de squat.

waarom doe je alles met dumbells trouwens?
 
Oke, ik ben dus een absolute beginner dus dit wordt echt een faal log ;) Maar ik doe het meer voor mezelf voor motivatie en om blijven te gaan, dus het is niet erg als iemand mee leest :p
Meer informatie over mij in mijn voorsteltopic (zie onderschrift)

-----------

24 oktober 2013
vandaag voor de derde keer gegaan

Squat:
10x3kg
10x4kg
10x6kg

Lying row
10x3kg
10x4kg
10x4kg

Lunges
10x4kg
10x6kg
10x6kg

Fly
10x3kg
10x3kg
10x3kg

Schouderdrukken
10x3kg
10x3kg
10x3kg

Dumbell curl
10x4kg
10x4kg
10x4kg

Squat
10x8kg
10x8kg
10x8kg

Kickback
10x4kg
10x4kg
10x4kg