MuscleMeat

La Bush (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tysonvonrott

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2006
Berichten
83
Waardering
0
weet er iemand waar ik de cd's van

La Bush : Temple Of House:heart::heart:

zou kunnen downloaden.ik vind alleen recente (techno) cd's
 
haha ! La Bush ! mijn favoriete discotheek :)

welke zoek je eigenlijk ? de oude cd's van dj Georges of het recentere werk ?
 
de oude cd's van george
ben nu aan het luisteren naar hun nieuwe ''Session techno''
niet slecht maar, die cd's met stuikmuziek van de george
zijn toch enkele klasses hoger

george ook gehoord in escape ?
 
ja, een paar keer maar nu zit ie daar niet meer.
hij heeft nu zijn eigen discotheek, ergens rond Doornik.
de naam ontsnapt me nu, damn...
zou eigenlijk dringend eens naar daar moeten afzakken.
volgende maand misschien... als ik een ouwe maat kan overtuigen om mee te gaan.

vroeger was LB echt mega, heb er al de tijd van m'n leven gehad :p
nu ga ik zo nog enkele keren in het jaar, is ook nog een eindje rijden voor mij.

ik vond wel het live-werk van Georges altijd stukken beter dan wat ie op de cd's zette.
hij draaide altijd van die machtige, opzwepende tripnummers en daarvan was soms weinig te horen op cd (sommige althans, die eerste zijn subliem).

je kan wel altijd nog de cd's aan de vestiaire kopen, geloof ik.
 
ja, een paar keer maar nu zit ie daar niet meer.
hij heeft nu zijn eigen discotheek, ergens rond Doornik.
de naam ontsnapt me nu, damn...
zou eigenlijk dringend eens naar daar moeten afzakken.
volgende maand misschien... als ik een ouwe maat kan overtuigen om mee te gaan.

vroeger was LB echt mega, heb er al de tijd van m'n leven gehad :p
nu ga ik zo nog enkele keren in het jaar, is ook nog een eindje rijden voor mij.

ik vond wel het live-werk van Georges altijd stukken beter dan wat ie op de cd's zette.
hij draaide altijd van die machtige, opzwepende tripnummers en daarvan was soms weinig te horen op cd (sommige althans, die eerste zijn subliem).

je kan wel altijd nog de cd's aan de vestiaire kopen, geloof ik.

Waar is die man nog aan het werk te zien nu?
 
Waar is die man nog aan het werk te zien nu?

ik zal morgen eens een smsje sturen naar een maat, want ikzelf kan er niet meer opkomen hoe die dancing heet.

ik moet die kerel zeker nog eens aan het werk horen, al was het maar uit pure nostalgie.
is veruit de enige dj die zo'n indruk op mij gelaten heeft :)
 
de pulse factory das zijn nieuwe discotheek, ik heb nog een 20 tal dj sets van georges van in de jaren 96 en verder!
 
Hey Labush lovers,

Ik heb nog een cassette of 30 van in de goeien tijd met Georges. Was 600 ballen in der tijd godver.

En van CD's heb ik er ook een paar (dacht 9,8,7,5,2).

Vroeger ook veel uurkes in da stuikkot doorgebracht
 
Nu trekt de music daar op niks meer, ****ing hardhouse jakkes.

Zijn er die den tijd toen die gekke Hardcore gasten daar nog zaten meegemaakt hebben ? Ha ha, daarna waren ze hun zaal kwijt om er een gezellig retro zaalke van te maken. :D
 
de pulse factory das zijn nieuwe discotheek, ik heb nog een 20 tal dj sets van georges van in de jaren 96 en verder!

yes, the pulse factory dat is 'em !
ik vraag me af of die ook cd's zouden uitbrengen, moet ik eens naar op zoek.

heb je die sets daar gekocht ofzo ? op cassette ?
lijkt me wel reuzeinteressant zeg :)

hehe, had nooit gedacht dat er hier LB liefhebbers gingen zitten :p
 
Nu trekt de music daar op niks meer, ****ing hardhouse jakkes.

Zijn er die den tijd toen die gekke Hardcore gasten daar nog zaten meegemaakt hebben ? Ha ha, daarna waren ze hun zaal kwijt om er een gezellig retro zaalke van te maken. :D

als ik nu nog ga is het enkel de vrijdag en zit ik enkel nog in de retrozaal of in de lounge waar ze electrohouse draaien.

in de grote zaal draaien ze jump, maar dat interesseert me weinig of niet.

draaien ze daar de zaterdag eigenlijk nog altijd van die fokin hardcore ?
 
draaien ze daar de zaterdag eigenlijk nog altijd van die fokin hardcore ?

Van als Georges daar vertokken is ben ik daar ook niet meer geweest. Vroeger van mijn 17 tot mijn 22 elke zaterdag daar geweest.

Die Hardcore hebben ze daar in 2000 of 2001 buiten gesmeten omdat er teveel wagens beschadigd waren, vechtpartijen...enz.

Een paar keer nieuwjaar daar gevierd ook, dat was de moeite. Lagen er overal zakjes confetti en boel. En dan smeten we dat vanaf het balkon in de vip nr beneden op gasten die net vers drinken gehaald hadden. :D
Lekkere cocktails van 200 frank nr de botten :D
 
als ik nu nog ga is het enkel de vrijdag en zit ik enkel nog in de retrozaal of in de lounge waar ze electrohouse draaien.

in de grote zaal draaien ze jump, maar dat interesseert me weinig of niet.

draaien ze daar de zaterdag eigenlijk nog altijd van die fokin hardcore ?

Deadsmurf en Ripaf kennelijke mensen met smaak voor muziek:)
Inderdaad The Pulse Fabriek dat was het, ik heb trouwens enkele mixen van daar van hem. Nog zo een geweldig man is Dj Deltano (Space) fenomenale afterstyle bringt die man!
Heb enkele mixes van George ook sommigen zijn echt wel goed.
Je kan er afhalen op die nieuwe belgische discotheeksite. www.liveonlinesets.be was het geloof ik
 
Site werkt niet Gottardi
 
Zit Laurent Top dan ook bij die nieuwe dancing van Georges ? Ik weet dat hij naar Escape Concept gevolgd was.
 
Thanks Tysonvonrott !!!
 
ter info :

aanstaande zondag ZEKER naar canvas / panorama kijken (om iets na 20 uur) !

het gaat over Noordfranse jongeren die in het weekend de grens oversteken om in onze discotheken te fuiven op drugs.
weet niet of La Bush er ook tussen zat, maar samen met oa Lagoa staan ze er toch om bekend dat Franse volkje te trekken.

de preview was alvast veelbelovend met sfeerbeelden uit de grensdiscotheken en enkele jongeren die opgepakt werden door de narcotica-brigade :)
was oa een meisje bij dat met bevende hand haar zakje bolletjes overhandigde aan de pliesie.
 
Back
Naar boven