MuscleMeat

Gestopt La Reyna: contestlog 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reina

Cool Novice
Lid geworden
17 apr 2011
Berichten
226
Waardering
8
Lengte
1m64
Massa
59kg
Na een aantal keer mee gelezen te hebben met de contest van voorgaande jaren wordt het tijd om zelf een keer mee te doen. Doodeng, want beachproof ben ik nog lang niet! Ik zit nu daardoor ook niet lekker in mijn vel. Dus dat wordt dan ook mijn doel voor deze contest: kurkdroog worden!

Stats momenteel:
164 cm
60 kg
Vet% al een tijdje niet meer gemeten. Heb ook geen tangetje. Rond de 20-22%? Weegschaal geeft 18,5% aan, maar is wel hoger denk ik. ???
Middelomtrek: 76 cm op dikste punt.

Doel van deze contest:
Droger worden. Hoeveel eraf kan? Kilo of 4 en een aantal %.

Aanpak:
• Voeding is the key! Dit is vaak nogal een struikelblok gebleken. Dus hier komt mijn focus op. Ik wil niet ‘niks’ eten, maar wel alles binnen de perken, want ik heb grote trek en kom snel aan. Het wordt dus door bikkelen! Ik zal proberen mijn voeding van de dag zo vaak mogelijk te posten. Alle tips zijn welkom!
• Cardio: veel en vaak! Aantal keer per week zeker. Ik wil vooral veel variëren, zodat het een beetje leuk blijft. Hardlopen, fietsen, crosstrainen, touwtje springen, circuittraining. Het is allemaal mogelijk.
• Kracht: na een hele poos FB te hebben getraind, ben ik recent overgestapt op UB/LB split. UB: borst, bovenkant rug, schouders, biceps en triceps. LB: benen, onderrug, buik. Ik ben trouwens niet van plan iedere training te loggen, PR’s verwacht ik toch niet, maar ik zal af en toe even een training posten.

Ik ben echt benieuwd wat deze wedstrijd iedereen gaat brengen! Als ik het zo kan inschatten is het voordeel van de andere deelnemers dat zij al (veel) droger staan. Maar mijn motivatie is er zeker! En ik hoop op jullie support!

Ik wens iedereen super veel plezier en succes!! :D
 
first

en succes
 
second.

succes
 
Succes..als de inzet er is dan komt de rest vanzelf. .no worries;))
 
Dank je!
Vanavond weer trainen, zin in!!
 
Met inzet kom je echt heel ver!
train ze! en succes. :)
 
Dank je Marina!

Gister is het alleen hardlopen geworden. Normaal wijk ik niet zo veel af van mijn plan, maar het was zulk mooi weer dat ik gewoon zin had om daar van te genieten i.p.v. binnen te zijn. Dus heb ruim een uur nonstop gerend. Heerlijk! Ik had sowieso donderdag al extra KT gedaan, dus vond dat het wel kon.

Vandaag helaas de hele dag werken. Dus weer geen KT. Maar ga zo wel even een half uurtje hardlopen nog (nuchter).

Ik heb weinig invloed op eten overdag vandaag, moet ergens lunchen. Thema is 'gezond' dus ik ben benieuwd wat dat inhoudt... dan morgen maar weer volgens plan eten. Moet eerlijk toegeven dat het eten nog niet echt gaat zoals het moet. Ik heb enorme honger 's avonds, maar eet dan juist weer te veel, waardoor ik bijv. nu weer geen zin heb in ontbijt.


Morgen weer volle bak KT (onderlichaam). Ik heb wel vaak getraind deze week, maar elke keer net te weinig tijd om mijn schema echt goed af te maken, dus voor mijn gevoel een beetje half/half. Morgen neem ik echt even de tijd voor mijn training.
 
Voeding is echt heel belangerijk. Als je dat niet goed op orde krijgt dan blijven je gewenste resultaten ook uit.
Op het moment dat je gaat trainen, is het jouw tijd. Dus niet bezig zijn met andere dingen behalve dan met trainen.
Heb je geen tijd..kies dan een ander moment uit dat je wel je schema kan afwerken.
Train niet te lang en probeer het gewoon binnen die 1.5u te houden..die heeft iedereen wel vrij toch?
Ik heb savonds ook honger..maar ja, ik heb een doel voor ogen en daar wijkt alles..nou ja niet alles maar wel veel voor;)
 
Voeding is echt heel belangerijk. Als je dat niet goed op orde krijgt dan blijven je gewenste resultaten ook uit.
Op het moment dat je gaat trainen, is het jouw tijd. Dus niet bezig zijn met andere dingen behalve dan met trainen.
Heb je geen tijd..kies dan een ander moment uit dat je wel je schema kan afwerken.
Train niet te lang en probeer het gewoon binnen die 1.5u te houden..die heeft iedereen wel vrij toch?
Ik heb savonds ook honger..maar ja, ik heb een doel voor ogen en daar wijkt alles..nou ja niet alles maar wel veel voor;)

Hier heb ik wat aan! Dank je Miss H! Ik moet gewoon weer ff wat harder voor mezelf worden en meer focussen!

Bij mij gaat het altijd in fases. Ik heb periodes waarin alles 'klopt' en moeiteloos gaat en nu de laatste weken zit ik weer aan te rommelen. Heel frustrerend!
 
Succes, als je je blijft focussen komt het vanzelf goed
 
Succes Reina :) ff uit die rommel vandaan en dan knallen, zet u'm op meid DAME :cool:

Groet, Ray........
 
succes met de compo.
 
Succes met je doelen.
Jij bent de laatste die mee doet bij de vrouwen denk ik.... Of hebben jullie langer de tijd voor inschrijving?
 
Is er nog getraind??
 
Succes, als je je blijft focussen komt het vanzelf goed

Thank you! Focus komt er langzaam maar zeker. Het gaat de goede kant op!

Succes Reina :) ff uit die rommel vandaan en dan knallen, zet u'm op meid DAME :cool:

Groet, Ray........

Zeker! Ik ga m'n best doen, komt goed!

succes met de compo.

Succes met je doelen.
Jij bent de laatste die mee doet bij de vrouwen denk ik.... Of hebben jullie langer de tijd voor inschrijving?

Ja, wij konden ook tot 1 juni inschrijven.

Is er nog getraind??

Jazeker, alleen door het mooie weer ben ik meer buiten aan het sporten geweest dan binnen. Eigenlijk vreemd, want normaal ben ik echt niet weg te slaan uit de sportschool. Maar nu dus buiten hardlopen, racefietsen etc. gedaan en ging goed.
Gister nog kort binnen getraind, alleen benen, maar was niet zo'n succes, voelde me niet zo fit. Dus was jammer.

Morgen, vrijdag, zaterdag en zondag ben ik weer van de partij. Dan zal ik ook ff een keer een training loggen.
 
Training loggen is wel zo leuk :) maar lekker aan de cardio geweest dus.;)
 
Training 5 juni

Op zich wel lekker getraind vandaag. UB gedaan, behalve triceps. Die moet ik dan vrijdag maar erbij doen.

Borst
Bench press
1 x 15 x 30 kg
2 x 12 x 40 kg
2 x 8 x 45 kg
2 x 6 x 50 kg
2 x 2 x 55 kg

Pec Deck Machine
4 x 8 x 30 kg

Inclined DB press
2 x 8 x 16 kg
2 x 8 x 18 kg

Rug
Chin up
1 x 7 x1 x BW
3 x 5 x BW

Reversed fly
4 x 12 x 6 kg

DB row
2 x 8 x 14 kg
2 x 8 x 16 kg

Schouders
Military Press
4 x 8 x 30 kg

BicepsBB Bicep curl
4 x 8 x 20 kg
In het squatrek.... :eek:


Daarna nog een uurtje gezwommen.

Ben benieuwd wat jullie van m'n training vinden. Onlogische dingen hoor ik graag, want daar leer ik van! ;)
 
Dank je Cynthia!


Vanmiddag weer getraind.

Buik
Side bends
4 x 12 x 18 kg

Hanging toe to bar
4 x 8

Hanging knee raises
4 x 8

Benen
Box jumps
5 x 20

Squats
1 x 20 x 20 kg
1 x 12 x 40 kg
1 x 12 x 50 kg
2 x 12 x 60 kg
2 x 12 x 70 kg
Kan nog meer, maar ging mijn rug/nek voelen. Techniek waarschijnlijk niet top, dus ben maar gestopt.

Bulgarian Split Squats
4 x 8 x 12 kg dumbbell

Barbel lunges
4 x 10 x 40 kg

Onderrug / hamstrings
Hyperextensions
4 x 10 x 10 kg

Romanian Deadlift
5 x 8 x 50 kg

Daarna nog 2 uur op de racefiets gezeten. Heerlijk!
 
Vandaag weer getraind. Moest even op gang komen, maar daarna ging het wel lekker. Was een FB training. Weet niet meer exact wat ik gedaan heb, trainde samen met een maatje.

Later op de dag nog 1 uur hardlopen. Yeah!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven