MuscleMeat

Laag eigen testosteron niveau (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yep, erg fijn middel. Niet directe testosteronverhoging maar daar zijn wel goeie studies over langsgekomen, dus ook daar is het goed voor. Daarnaast zullen de problemen waar jij last van hebt wellicht wat verbeteren erdoor. Ik zou zeggen lees je eens in: https://examine.com/supplements/mucuna-pruriens/

Daarnaast kun je een natuurlijke test booster nemen aangezien dit soort dingen wel echt helpen bij mensen met een te laag testosteron. Maar dan moet je wel een goeie hebben. Eigenlijk kun je beter de dingen los kopen. Dan zou ik gaan voor: Magnesium glycinaat, 6-10 mg boron, 1 mg koper, 15-30 mg zinc en 60 tot 80 iu per kg aan vitamine D3.

Maar goed. Als je geen zin hebt om het te proberen d.m.v. supplementen als ondersteuning naast je HCG dan kun je dat achterwege laten. Ik zou minstens de mucuna pruriens een kans geven ;).
Zijn testosteron is al normaal door HCG toevoeging. Hou toch op met die zogenaamde testboosters. Testboosters is voor de hypochonders. Die jongen zit niet met een supplemententekortenprobleem maar met een medisch probleem.
 
Zijn testosteron is al normaal door HCG toevoeging. Hou toch op met die zogenaamde testboosters. Testboosters is voor de hypochonders. Die jongen zit niet met een supplemententekortenprobleem maar met een medisch probleem.

Die booster was ik sowieso niet van plan te gebruiken. Geen goed idee.
 
Zijn testosteron is al normaal door HCG toevoeging. Hou toch op met die zogenaamde testboosters. Testboosters is voor de hypochonders. Die jongen zit niet met een supplemententekortenprobleem maar met een medisch probleem.

De supplementen die ik opnoemde zijn een goede ondersteuning, maar goed. Niet iedereen heeft zin om studies te lezen. Ik praat niet over de test boosters die verkocht worden onder bodybuilding supplementen. Jij bent zeker zo'n iemand die bij voorbaat tegen supplementen is?
 
De supplementen die ik opnoemde zijn een goede ondersteuning, maar goed. Niet iedereen heeft zin om studies te lezen. Ik praat niet over de test boosters die verkocht worden onder bodybuilding supplementen. Jij bent zeker zo'n iemand die bij voorbaat tegen supplementen is?
Hetgeen jij aanraadt slaat nergens op, aangezien eventuele suppletie van mucuna pruriens werkt op het niveau van de hypothalamus en de hypofyse. Gezien het feit dat TS hCG toedient, wordt er geen LH of FSH aangemaakt door de hypofyse. De gonaden maken testosteron aan omdat hCG LH imiteert.

Dus de hypofyse en de hypothalamus zijn niet relevant voor testosteronproductie bij TS, en vervolgens raadt jij mucuna pruriens aan wat op het niveau van de hypothalamus en de hypofyse werkt...
 
Hetgeen jij aanraadt slaat nergens op, aangezien eventuele suppletie van mucuna pruriens werkt op het niveau van de hypothalamus en de hypofyse. Gezien het feit dat TS hCG toedient, wordt er geen LH of FSH aangemaakt door de hypofyse. De gonaden maken testosteron aan omdat hCG LH imiteert.

Dus de hypofyse en de hypothalamus zijn niet relevant voor testosteronproductie bij TS, en vervolgens raadt jij mucuna pruriens aan wat op het niveau van de hypothalamus en de hypofyse werkt...

:thumbup:
 
De supplementen die ik opnoemde zijn een goede ondersteuning, maar goed. Niet iedereen heeft zin om studies te lezen. Ik praat niet over de test boosters die verkocht worden onder bodybuilding supplementen. Jij bent zeker zo'n iemand die bij voorbaat tegen supplementen is?
Welke studies? ??? Magnesium, zink, vit D zijn een toevoeging van mineralen en vitamines die men kan gebruiken maar dit zijn geen testboosters.
 
Back
Naar boven