XXL Nutrition

Laag gedoseerde kuur

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.002
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Goedenavond,

Graag wil ik advies over mijn volgende kuur.
300 mg test/400mg mast/400 mg tren. Enanthate dus 2x prikken p.w.
Mijn doel is niet meer om groter te worden maar wel een knetter droog fysiek te krijgen.
Tren kan evt ook op 200 of is dit echt te laag?

Heb 5 jaar geleden voor het laatst gekuurd.
Heb andere doelen en prioriteiten nu.
Doe nu aan crossfit waarbij je dus niet meer alleen met gewichten bezig en veel alternatieve oefeningen doet, maar ook veel cardio. Dit vind ik fijner dan weer de fitness ingaan. Conditioneel sterk zijn is nu ook een doel. Tren kan dan wel een nadeel zijn en velen zullen bold noemen maar ik heb daar nooit iets goeds van gemerkt in het verleden. Ook hoog gedoseerd niet. Kan ook aan de olie gelegen hebben natuurlijk.

Dit is dus imo laag gedoseerd. Tren evt nog omlaag.

2x p.w. prikken voor 10 weken. In het verleden verlengde ik het altijd maar dat zien we nog wel.

Nakuur nooit gedaan in het verleden.
Of ik het deze keer wel doe weet ik niet.
Hcg mee laten lopen ook nooit gedaan maar sta open voor suggesties om het dit keer wel te doen.
 
Tuurlijk wel wat groter en vooral droger. Maar niet het doel weer richting de 100 kg te gaan.
Vp omlaag en een paar kg gainen. Ja dat kan ook naturel. Maar je weet wel hoe het eruit ziet met mast en tren 🙂
 
Niet fatsoenlijk trainen?
300 test, mast 200 en tren 200? Lees vaak dat mast wat hoger gedoseerd moet worden.
Dan kom ik op 700 mg. Wat imo zeer bescheiden is. Om onder de 1g te blijven kan evt de mast of tren nog wel naar 400.
 
tren nemen en daarna stoppen met kuren is een slecht idee had ik begrepen? Gezien dat de normale testosteronproductie voor een langere tijd onderdrukt?

Kan iemand dit verifiëren. Zelf geen ervaring mee namelijk.
 
300 test 200 dhb is voldoende
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Dhb?
 
Dihydroboldenone
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Crossfit kun je inderdaad niet echt fatsoenlijke training noemen.
Ik zou het hoe dan ook afraden maar als je dan toch iets wil doen zou ik het houden bij 250 test en een beetje (100-200 mg) primo of masteron.
Even off topic; wat vind je van Primo op 200 mg Wovano?
Primo wordt nog steeds vaak gefaked toch?
 
tren nemen en daarna stoppen met kuren is een slecht idee had ik begrepen? Gezien dat de normale testosteronproductie voor een langere tijd onderdrukt?

Kan iemand dit verifiëren. Zelf geen ervaring mee namelijk.
Ik laat je het binnen een maand weten. Het was in ieder geval héél laag toen ik net gestopt was, en dat was al iets van 10 weken cruisen ertussen na een blast met ‘slechts’ 100mg tren e per week
 
Back
Naar boven