XXL Nutrition

Laag test.

Bezoekers in dit topic

Juicewrld

Novice
Lid geworden
17 mrt 2020
Berichten
11
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Ik maak het korter dan het is.
Ik vermoed dat ik laag test heb.

Ik ben nu 27 jaar ben op mijn 19 jaar 3 jaar on geweest met veel zware middelen. Uiteindelijk idd gegaan paar maandjes nolvadzx genomen en ik ben hersteld. Ik heb toen mijn test laten meten. In België is dit anders. Het was van 25-150 oId. Ik had 34.

Ik vond dit laag voor nog een jonge man. De dokter zei het is binnen de referentiewaarden dus dit is goed. We zijn weeral tijdje verder ik train gewoon naturel kracht etc libido is allemaal goed.

Maar ik ben van nature veel depressief en een beetje slecht denken. Ik heb gelezen dat dit allemaal een verband heeft met laag test.
Wat kan ik het beste doen nog eens laten prikken nu? België staat nog wat achter met deze praktijken daarom vraag ik het hier.
 
Nog maar eens laten meten maar depressief zijn staat meestal los van een midden-laag testosteronniveau dus zou de oplossing elders zoeken.

Waarom ga je niet naar de dokter met klachten voor je gedachten ipv naar de dokter gaan om je test level te meten?
 
Ik ben 22 en had/heb natty ook lage waarden, denk dat je die klachten eerder door wat anders veroorzaakt worden.

Testen kan je natuurlijk altijd doen
 
Zo erg zijn die gedachtes ook niet hoor.
Ik heb gewoon altijd al onzekere gedachtes gehad behalve toen ik on was..omdat je dan ook knetterhard en droog staat.

Oké maar dit heeft geen verband. Dan denk ik dat ik van mezelf gewoon al lagere waarden had. Ga nog eens laten prikken dan zit er een jaar tussen nu.

Maar ik weet niet net binnen de referentie valt dit onder laag test tRt toestanden?
 
Gewoon laten testen en naar de artsen luisteren.
Plannen om terug te kuren?
 
Gewoon laten testen en naar de artsen luisteren.
Plannen om terug te kuren?
Ja dat zeker. Maar wil nu naturel zoveel mogelijk terugpakken van mijn fysiek vroeger. Anders groei je straks niet meer. Maar geen gekke dingen niet meer zoals 20 weken 800mg tren enzo.wat test primo en bold en klaar. Als je wat ouder word neem je genoegen met minder.
 
Dat is inderdaad slim, als ik terugkijk had ik ook liever eerst naturel het Max eruit gehaald.
 
Back
Naar boven