XXL Nutrition

Laag Test

Bezoekers in dit topic

D-Cicco

Cool Novice
Lid geworden
27 jan 2020
Berichten
45
Waardering
38
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Hallo allen,

Al een aantal jaren ervaar ik klachten die ook voorkomen bij lage test lvls.
Vorige week dan toch maar eens besloten naar de HA te gaan en bloed te laten prikken.
Zojuist de uitslag gekregen en werd al gelijk gebeld door de HA dat mijn test lvl erg laag is. Ik ben 26 en de waarde zou minimaal het dubbele moeten zijn.

Volgende week moet ik nog een keer prikken en dan wellicht naar de uroloog..
Heb al vaker gelezen dat hier in NL niet snel Test wordt voorgeschreven, maar ben toch eens benieuwd wat ze verder gaan doen. Wat denken jullie? Indien ze geen verdere stappen ondernemen ga ik mijzelf toch maar eens verdiepen in TRT
 

Bijlagen

  • 040A7F29-6743-476C-8876-D97A3D50E7FC.png
    040A7F29-6743-476C-8876-D97A3D50E7FC.png
    205,9 KB · Weergaven: 161
Met die waardes zal je zonder problemen verder geholpen worden. Begin vooral niet zelf te experimenteren.
 
Klopt, laten we hopen dat ze bij Urologie er ook zo over denken als mijn huisarts. Ik ben tien jaar geleden geopereerd, waarbij mijn rechter testikel is verwijderd..
De desbetreffende arts vertelde mij toen dat dit verder geen consequenties zou hebben betreft mijn vruchtbaarheid en test productie.
Ik vraag mij nu toch af of het hier niet iets mee te maken kan hebben aangezien ik na de operatie de eerste klachten begon te ervaren.
 
Back
Naar boven