XXL Nutrition

Laag testosteron - HCG en Androgel

Bezoekers in dit topic

Hallo allemaal,

Excuses het heeft even geduurd maar bij deze heb ik de nieuwe laboratoriumuitslagen binnen, zie bijlage. Op basis van wat wij de vorige keer hebben besproken had ik wel verwacht dat ik een normaal testosteron waarde kan verwachten. Maar dat de TSH en Cortisol waardes ook normaal zijn heeft mij werkelijk verbaasd.

Ben een week voor de bloedtest gestopte met mijn Euthyrox, Hydrocortison medicatie en halverwege de week stopte ik ook even met mijn vitamines.

Maar wat zegt deze uitslag nou eigenlijk? Dat ik helemaal geen hypofyse, schildklier en testosteron probleem heb? Wat verklaart dan alle voorgaande waardes ?

Laboratoriumuitslagen - MCH Westeinde ziekenhuis 06-08-2015.jpg
 
Dat zaad invriezen, heb je dat uit jezelf gedaan? Werd het vergoed?
 
Dat zaad invriezen, heb je dat uit jezelf gedaan? Werd het vergoed?

Ja het werd vergoed. De Androloog ging ermee akkoord vanwege het lage testosteron gehalte en waarschijnlijk vanwege het feit dat ze mij weer aan TRT wilde krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Excuses het heeft even geduurd maar bij deze heb ik de nieuwe laboratoriumuitslagen binnen, zie bijlage. Op basis van wat wij de vorige keer hebben besproken had ik wel verwacht dat ik een normaal testosteron waarde kan verwachten. Maar dat de TSH en Cortisol waardes ook normaal zijn heeft mij werkelijk verbaasd.

Ben een week voor de bloedtest gestopte met mijn Euthyrox, Hydrocortison medicatie en halverwege de week stopte ik ook even met mijn vitamines.

Maar wat zegt deze uitslag nou eigenlijk? Dat ik helemaal geen hypofyse, schildklier en testosteron probleem heb? Wat verklaart dan alle voorgaande waardes ?

Dat je hersteld bent van wat het ook was ;) Dus niets meer nemen en zo laten, ziet er goed uit.
 
Back
Naar boven