1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

laag testosteron

Discussie in 'Stel je voor en/of plaats je verhaal' gestart door Mangoshake, 7 dec 2017.

1. Mangoshake

Mangoshake Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    93kg

Hi,

Ben een newbie hier ben 48 jaar 93 kg 187 cm.
    Rook drink niet slaap lang en goed eet gezond. Ging vroeger ook naar de gym nooit anabolen enzo.
    Laatst mijn bloed laten checken en mijn wasrden was testosteron 7.Dokter zegt ik moet vanaf nu dagelijk androgel nemen 50 mg..maar ik ben bang voor de bijwerkingen zoals shrunken testicles. Heeft het nu als ik hier mijn bloed resultaat opload? Zoek eigenlijk wat advies.

2. calimera

calimera Freaky Bodybuilder Elite Member Challenge Winner x4

Leuk Bevonden:
    507
    Geslacht:
    Man
    Waarom heeft de dokter dit gemeten? Op welk tijdstip is er bloed geprikt?

3. Mangoshake

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    93kg
    IMG_2249.JPG Nou ik was bij de Dokter en had nog nooit mijn bloed laten onderzoeken wilde mijn PSA weten toen stelde de dokter voor om meerdere dingen te testen hormonen ook enzo... in de ochtend on 0900 nuchtere maag. Toen het laag was ben ik nog eens gegaan naar ziekenhuis on bloed te prikken en weer laag..

4. Punjab

Punjab Massive Warrior

Leuk Bevonden:
    6.355
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    105kg
    Vetpercentage:
    10%
    Vanwaar de wens om PSA te meten? Dit heeft toch met kanker te maken dacht ik? 7.3 is wel relatief laag gezien de leeftijd van 48.

5. Mangoshake

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    93kg
    Ik heb gelezen dat het verstandig is om je PSA eens te checken vanaf je 50e..Dus daar kwam deze uitslag uit

skydirk vindt dit leuk.
  6. skydirk

skydirk Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    681
    Geslacht:
    Man
    Allez Punjab, da's toch normaal vanaf een bepaalde leeftijd. Ik laat dat ook om de twee jaar meten sinds een paar jaar. 't Is op deze manier dat ze bij mijn vader per ongeluk gezien hebben dat hij prostaatkanker had en onmiddelijk met een radiotherapie zijn kunnen starten. In vele gevallen wordt het op deze manier ontdekt zonder dat er klachten zijn.

Deel Deze Pagina