MuscleMeat

Laag vetpercentage maar nauwelijks zichbare spieren

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
19 jul 2018
Berichten
9
Waardering
7
Lengte
1m93
Massa
79kg
Goedemiddag allen,

Ik heb even een vraag. Met mijn lengte (1.93m) en gewicht (79kg) zou ik denken dat een goede training genoeg zou moeten zijn voor mooi zichtbare (buik)spieren.
Dit blijkt helaas niet het geval. Ik train al een tijdje, maar vind dat ik nog niet echt resultaten heb geboekt. Ik let niet extreem op voeding, maar eet wel gewoon goed en gezond.

Zouden jullie kunnen oordelen aan de hand van foto's, of ik toch meer vet moet verliezen, of dat ik simpelweg niet genoeg sterke buikspieren heb?
Ik snap dat dit lastig is, maar alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Roeland

H4FpTcA.png

1n9OFJ4.png
 
Niet lullig bedoeld, maar spieren die er niet zijn kunnen ook niet zichtbaar worden, hoe laag je vetpercentage ook is. Gezien je lengte en gewicht zou ik juist eerst een poos wat meer gaan eten en stevig gaan trainen (bijvoorbeeld met een lineair beginners programma zoals Stronglifts 5X5) en dat een half jaar volhouden. Ik denk dat je er dan al heel anders bij zult staan. Daarbij is het verstandig om toch exact bij te gaan houden wat je calorie inname is want ook daar valt of staat een hoop bij. Velen denken dat ze goed bezig zijn qua voeding maar als het daadwerkelijk wordt bijgehouden en gemeten blijkt het toch niet zo goed te gaan als ze denken.
 
wat is dit voor een ghost maat ga eens eerst eten en trainen
 
Ik let niet extreem op voeding, maar eet wel gewoon goed en gezond.

Hiermee ga je er niet komen als je een goede fysiek wilt opbouwen.

Onderhoud berekenen ,Voedingsschema opmaken en deftig beginnen trainen.
 
jaman botje niet normaal echt niet verkeerd bedoeld....
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er mee aan de slag.
 
snap me niet verkeerd maar de dikte van je pols heeft de dikte van me lul:roflol:
 
hahahahah nee
 
ahahahahahahahah
 
Back on-topic; zoals al gezegd, ga meer eten...maar blijf wel opletten wat je eet! Pak een goed beginnersschema, zoals 5x5 Stronglifts en ga hier een (half) jaar mee aan de slag. Dan zul je al zeker verschil zien.
 
Back on-topic; zoals al gezegd, ga meer eten...maar blijf wel opletten wat je eet! Pak een goed beginnersschema, zoals 5x5 Stronglifts en ga hier een (half) jaar mee aan de slag. Dan zul je al zeker verschil zien.
Bedankt voor je reactie. Met opletten wat ik eet, wat bedoel je dan precies? Gewoon goede eiwitten en koolhydraten eten en oppassen met (verzadigde) vetten? Of bedoel je iets anders?
Ik zal zeker ook even kijken naar die 5x5 stronglifts, ziet er veelbelovend uit, bedankt!
 
Bedankt voor je reactie. Met opletten wat ik eet, wat bedoel je dan precies? Gewoon goede eiwitten en koolhydraten eten en oppassen met (verzadigde) vetten? Of bedoel je iets anders?
Ik zal zeker ook even kijken naar die 5x5 stronglifts, ziet er veelbelovend uit, bedankt!

Een voedingsschema opstellen en kcals tracken.
 
Zelf heb ik de app "myfitnesspal" op de telefoon staan en de weegschaal staat standaard op het aanrecht. Je kan op internet globaal uitrekenen wat je onderhoud is en daarmee begin je. Je gaat dus die hoeveelheid calorieën gemiddeld over de week eten. Naar 2 of 3 week ga je kijken wat er gebeurd op die hoeveelheid calorieën en aan de hand daarvan bepaal je of je omlaag of omhoog moet. In jouw geval zou er trouwens sowieso een beetje boven gaan zitten want je kan wel wat massa gebruiken, zeker als je er serieus bij gaat trainen.

Zeker in het begin is het best wel heel erg wennen om er zo mee bezig te zijn maar langzaam went het wel.
 
Vreten en compounds pakken
 
Back
Naar boven