AndroidHealthClinic

laagje vet?

Bezoekers in dit topic

ulti

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
hallo,

ik wil graag een sixpack maar kom wat problemen tegen als ik dit probeer te krijgen.. als ik buikspieroefeningen ga doen krijg ik last (het doet dan inwendig pijn, alsof er iets steekt) ik ben trouwens wel aardig op weg.. ik kan als ik even aanspan licht de vormen van een sixpack zien.. maar waarschijnlijk zit er nog een laagje vet op waardoor het nog niet sowieso te zien is?

iemand nog tips? of ideeen wat ik moet doen om toch een sixpack te krijgen? en waar het aan kan liggen waarom ik last krijg ik als ik buikspieroefeningen doe...

goed eten(cutten), niet alleen je buik trainen, goed rusten en vooral cardio als je vetlaagje heb.

die pijn kan ook komen doordat je gewoon je buikspieren voelt branden door de inspanning ;)

sixpak is voor tieners en ecto's

mannen hebben traps :D

als er iets steekt zou dat je blinde darm kunnen zijn die geplet wordt tussen je spieren, zou even naar het ziekenhuis gaan voor een echo ofzo

ik heb 2 tips (jawel TWEE).

1. cardio
2. low carb cut

ik doe beide nu..
vooral veel cardio s'morgens, maar wat ben ik nodig om het vet er snel af te werken?
hoe lang zou het ongeveer moeten? ik doe nu een half uur

het maakt niet uit of het intens is, ik doe nu ook al intensieve cardio
en welke producten moet/mag ik zoal eten?

ik neem aan dat je met punt 2:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/
dit moet volgen

als ik kijk naar een low carb dieet dan gaat het om weinig of bijna geen koolhydraten, is dat hier ook de bedoeling? en hoe zit het met de eiwitten?

kan je het beste voor de cardio eiwitten nemen of erna?

1 mager kwark
2 tonijn op water basis
3 gebrade kip
4 veel water drinken (3 lieter per dag)

Geen cardio, hard trainen met grote loads en elke week in volume vooruit gaan. Zakken in carbs tot je op je doel bent.

Als ik jou was zou ik gewoon m'n krachttraining blijven doen en daarna een half uurtje wandelen, rustig lopen of wat fietsen. Met cardio verbrand je enkel op het moment zelf caloriën. Door krachttraining blijft je lichaam gedurende 24u caloriën verbranden. Hoe meer spieren je hebt, hoe meer caloriën je dagelijks verbrand. Je metabolisme in rust zal dus hoger liggen als je meer spieren hebt.

Een gezonde voeding is altijd een eerste stap richting een laag BF gehalte.
Laat je carbs wat zakken en breng je eiwitten wat omhoog. Eet een 7-tal maaltijden per dag en drink minimum 2liter water... That should do the trick ;-)

Cardio is het beste, buikspieroefeningen (om ze sterker te maken prima.) voor het kwijtraken van vet wordt naar mijn mening zwaar overschat.

Ok mensen, ben nu al heel ver op weg naar een sixpack. Heb nog maar een heel klein laagje vet (als ik spring bijv. dan zie ik een complete sixpack). Is het goed om zo laag in bf te zitten dat je automatisch een sixpack ziet? Of is het gezonder op een andere manier? Ik ben wel erg blij met het resultaat wat ik nu al heb moet ik zeggen. Nog tips om het laatste beetje vet er af te krijgen? Er lijkt al een paar weken geen progressie meer in te zitten.. maar dat kan ik mis hebben natuurlijk..

cardio low carb dieet en afwisselen als je kan lopen,steppen,fietsen en 30 minuten is minium dan verbrand je pas vet. als je niet aflost gaat je lichaam snel gewennen aan je cardio en dan haal je geen optimaal resultaat.
ps hartslag nooit boven 150 dan train je conditie ideal tussen 120 en 140.
kan wel zijn dat je in het begin geen steek voor uit gaat maar dan veranderd met de week.

men is al een tijdje terug gekomen van die lange inspanningen aan lage intensiteit... try some HIIT :-) killer workout

Ok, nu ik op een laag genoeg bf% zit ga ik mijn buikspieren flink trainen.
Ik las op verschillende fora dat je maximaal 2 keer per week moet trainen? Klopt dit? op andere sites zeggen ze ook 4 a 5 keer..

Welke oefeningen zijn het beste voor buikspieren? En wanneer kan je het beste trainen als je 2x per week doet?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven