Fitness Seller

Laaste buikvet kwijtraken met bodywrap? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JeffH

Cool Novice
Lid geworden
31 aug 2014
Berichten
32
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Yoo,

Ik ben nu bijna 1,5 maand aan het cutten en het gaat goed. Vetpercentage was 15% en nu ongeveer 11%. Echter gaat het laatste beetje buikvet maar niet weg. Nu lees ik dat een bodywrap de oplossing kan bieden. Iemand ervaring en/of concrete info?

Thnx alvast [emoji106]
 
Werkt alleen in combinatie met pindakaas.
 
kan, moet je wel body en fit pindakaas hebben
 
ja dat kan zeker. Maar verwacht er geen sensationele resultaten van. Wil je meer resultaat dan kan je er pindakaas opdoen. De vetten en voedingstoffen in de pindakaas lossen meer van het vet op de buik op.
 
ja dat kan zeker. Maar verwacht er geen sensationele resultaten van. Wil je meer resultaat dan kan je er pindakaas opdoen. De vetten en voedingstoffen in de pindakaas lossen meer van het vet op de buik op.
Pindakaas op je buik? You've got to be kidding me hahaha
 
Pindakaas op je buik? You've got to be kidding me hahaha

nope, soms zijn het de raarste dingen die werken.

vraag me wel af hoe de eerste er achter is gekomen.
 
nope, soms zijn het de raarste dingen die werken.

vraag me wel af hoe de eerste er achter is gekomen.
En hoe moet ik dat voor me zien? Shirt uit en hatsikidee met die calvé?
 
Gewoon een deflict maken punt... pindakaas grappen zijn inmiddels na zoveel jaar niet meer grappig imo.
 
Gewoon een deflict maken punt... pindakaas grappen zijn inmiddels na zoveel jaar niet meer grappig imo.
Hahaha, hebben jullie er ooit een zo gek gekregen het te doen?! [emoji23] [emoji23]
 
Yoo,

Ik ben nu bijna 1,5 maand aan het cutten en het gaat goed. Vetpercentage was 15% en nu ongeveer 11%. Echter gaat het laatste beetje buikvet maar niet weg. Nu lees ik dat een bodywrap de oplossing kan bieden. Iemand ervaring en/of concrete info?

Thnx alvast [emoji106]

Je bedoelt zo'n band om je buik om extra te zweten?

giphy.gif


Enige wat je extra verliest is vocht, flinke fles water na je training en gainzzz
 
Je bedoelt zo'n band om je buik om extra te zweten?

giphy.gif


Enige wat je extra verliest is vocht, flinke fles water na je training en gainzzz
Hahahaha, ja zoiets zou het voor moeten stellen. Maareh, streep is erdoorheen gezet. Ga wel langs Schumacher [emoji123]
 
Gewoon een deflict maken punt... pindakaas grappen zijn inmiddels na zoveel jaar niet meer grappig imo.

Jou moeten ze echt kapot schoppen..

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

TS, gewoon dit doen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Niet, het is een grap waar ooit iemand echt in is getrapt, de foto's staan nog wel ergens op het forum. Shortcuts bestaan niet ;)
 
Mijn god, hoe lang gaan mensen met die pindakaas grap door? Zelfs een goudvis zou inmiddels al zoiets hebben van "not this shit again?"

@TS: Russische gewichtheffers doen het om gewicht te droppen, dragen meerdere lagen kleding over elkaar om extra te zweten, soms ook specifiek gericht op een bepaald deel (Klokov liet zijn schouders altijd vrij omdat hij daar meer vocht nodig had voor stabiliteit). Het is echter alleen onderhuids vocht wat je dan verliest, geen vet.
 
Sauna belt van Tell sell, het vet vloog eraf!
 
Back
Naar boven