MuscleMeat

Nieuws Laat je resomeren, trendieer dan cremeren of begraven

Bezoekers in topic

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waarderingsscore
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
arrogant niet, Omdat ik zelf niet weet hoe de vork aan de steel zit. Het gaat hier trouwens niet om een oppositie tussen wetenschap aan de ene kant en religie aan de andere, **** religie. Gewoon een kwestie van een gezonde dosis kritisch skepticisme.

De fysische procesen van mijn lichaam zijn trouwens voor iedereen anders toegankelijk en inderdaad kan je die plaatsen in een fysische theorie over de werking van de wereld. Terwijl mijn subjectieve ervaring niet voo iedereen toegankelijk is, alleen voor mezelf.Vind je dat niet vreemd als die twee dingen toch van dezelfde aard zijn?

te moeilijk (onmogelijk) om een gefundeerde commentaar daarop te geven (bekrachtigend of ontkrachtigend).

Verder bestempel jij dus enkel je subjectieve ervaring (kortom bewustzijn?) als intelligentie? in dat opzicht zijn dan andere mensen (en andere dieren) voor jou niet intelligent.

natuurlijk zal een computer nooit hetzelfde bewustzijn hebben als een mens, net zoals geen mens hetzelfde bewustzijn zal hebben als een ander mens. En net zoals geen mens hetzelfde bewustzijn kan ervaren van een dier, maar we zeggen toch ook dat wij intelligent zijn en dieren niet, puur op basis van wat we kunnen verwezenlijken?

Silentio

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2009
Waarderingsscore
889
Lengte
1m93
Massa
106kg
te moeilijk (onmogelijk) om een gefundeerde commentaar daarop te geven (bekrachtigend of ontkrachtigend).

Verder bestempel jij dus enkel je subjectieve ervaring (kortom bewustzijn?) als intelligentie? in dat opzicht zijn dan andere mensen (en andere dieren) voor jou niet intelligent.

natuurlijk zal een computer nooit hetzelfde bewustzijn hebben als een mens, net zoals geen mens hetzelfde bewustzijn zal hebben als een ander mens. En net zoals geen mens hetzelfde bewustzijn kan ervaren van een dier, maar we zeggen toch ook dat wij intelligent zijn en dieren niet, puur op basis van wat we kunnen verwezelijken?

ok ik ging misschien de mist in, intelligentie lijk me inderdaad iets anders dan bewustzijn. Maar over intelligentie valt ook iets op te merken, maar doe dat morgen wel ofzo, kben moe.

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
Waarderingsscore
279
Ik ben onsterfelijk dus deze keuze behoef ik gelukkig niet te maken :)

kazamafury

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 dec 2006
Waarderingsscore
941
resormeren is dus vergelijkbaar met een drol in een dixi?

SPADE VI

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
26 okt 2008
Waarderingsscore
392
Lengte
1m71
Massa
83kg
Hm, dat cryo gedoe schrikt me meer af dan resodinges. Ik ben er zelf nog niet eens uit of ik wil verbranden of begraven worden...though choice

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waarderingsscore
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Hm, dat cryo gedoe schrikt me meer af dan resodinges. Ik ben er zelf nog niet eens uit of ik wil verbranden of begraven worden...though choice

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ano_1993_4

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jul 2010
Waarderingsscore
373
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
resomeren, cremeren, masturberen ?

Silentio

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2009
Waarderingsscore
889
Lengte
1m93
Massa
106kg

Waarom ga je niet voor cryonics? you never know. bij Kryorus Rusland kan je het in ieder geval heel goedkoop laten doen. 10 000 euro voor enkel je hoofd.

[Link niet meer beschikbaar]

Niet om hard te klinken, gewoon dat je weet wat nog je opties zijn.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waarderingsscore
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Waarom ga je niet voor cryonics? you never know. bij Kryorus Rusland kan je het in ieder geval heel goedkoop laten doen. 10 000 euro voor enkel je hoofd.

[Link niet meer beschikbaar]

Niet om hard te klinken, gewoon dat je weet wat nog je opties zijn.

een leven zonder piem0l is geen leven:o

koef

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2007
Waarderingsscore
184
Lengte
1m78
Massa
86kg