AndroidHealthClinic

Nieuws Laat je resomeren, trendieer dan cremeren of begraven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil begraven worden en eventueel, als mijn organen nog bruikbaar zijn, laten afstaan als donor. :)
 
ik wil mijn lichaam schenken aan een necrofiel:trollface:
 
Ik wil begraven worden en eventueel, als mijn organen nog bruikbaar zijn, laten afstaan als donor. :)

Dan schrijf ik me als eerste in voor jouw hart :heart:
 
Alles doneren en de rest in de zee. Kan me niet zoveel boeien, ben dan toch al dood.
 
blog-myostat-bull.jpg



een tren dier?:scratch:
 
Ik zeg ja resomeer mij maar.
 
Als niets geboren wordt is er ook geen milieu. :p

(Ja een kale rots dan)

Milieu = leefomgeving. Daarvan hoeft de mens niet perse een onderdeel te zijn.


Ik wil begraven worden en eventueel, als mijn organen nog bruikbaar zijn, laten afstaan als donor. :)

Jij bent toch de zus van sniperX?
 
Ultimate murderweapon ofzo.

Ik denk daar niet over na eigenlijk :p
 
Iedereen die zich laat begraven, cremeren, of resomeren is enorm dom, of houdt niet genoeg van het leven. Voor een kleine 10.000 euro is cryonics al mogelijk. Maar hopelijk hoeft het zover nooit te komen en zal de technologische ontwikkeling de komende decennia ook de ziekte 'dood' kunnen voorkomen en genezen.
 
Iedereen die zich laat begraven, cremeren, of resomeren is enorm dom, of houdt niet genoeg van het leven. Voor een kleine 10.000 euro is cryonics al mogelijk. Maar hopelijk hoeft het zover nooit te komen en zal de technologische ontwikkeling de komende decennia ook de ziekte 'dood' kunnen voorkomen en genezen.

een beetje een duur loterij ticketje als je het mij vraagt:)
 
een beetje een duur loterij ticketje als je het mij vraagt:)
/care, het is voorlopig de minst slechte keuze van de 4 opties en als het niks wordt dan zal je het jezelf toch nooit kunnen beklagen.
 
Iedereen die zich laat begraven, cremeren, of resomeren is enorm dom, of houdt niet genoeg van het leven. Voor een kleine 10.000 euro is cryonics al mogelijk. Maar hopelijk hoeft het zover nooit te komen en zal de technologische ontwikkeling de komende decennia ook de ziekte 'dood' kunnen voorkomen en genezen.

Wel k*t als je met een auto tegen een boom aanrijdt.
 
/care, het is voorlopig de minst slechte keuze van de 4 opties en als het niks wordt dan zal je het jezelf toch nooit kunnen beklagen.

wordt het geld na je dood van je rekening gezogen? of moet je het betalen terwijl je nog leeft? bij het laatste zou ik het me toch wel elke levende dag beklagen:P
 
wordt het geld na je dood van je rekening gezogen? of moet je het betalen terwijl je nog leeft? bij het laatste zou ik het me toch wel elke levende dag beklagen:P

"The most common method of paying for cryonics is life insurance, which spreads the cost over many years. Cryonics advocates are quick to point out that such insurance is especially affordable for young people. Cryonics providers claim that even the most expensive cryonics plans are “affordable for the vast majority” of people in the industrialized world who really want it and plan for it in advance. With the advent of low-cost cryonics provided by companies such as KrioRus (so far in Europe only) cryonics becomes feasible even for last-minute cases."

Het hangt dus af van wat voor methode men kiest.
 
is wel doenbaar dan:) maar dan zou ik liever jong sterven dan terug tot leven gebracht worden als oude knar.

bovendien moet je ook nog rekening houden met de manier waarop je sterft (of oud wordt <=> dementie)


even offtopic. Hoeveel landen heb jij al (ongeveer) bezocht in je leven big T?
 
Iedereen die zich laat begraven, cremeren, of resomeren is enorm dom, of houdt niet genoeg van het leven. Voor een kleine 10.000 euro is cryonics al mogelijk. Maar hopelijk hoeft het zover nooit te komen en zal de technologische ontwikkeling de komende decennia ook de ziekte 'dood' kunnen voorkomen en genezen.

En dan voor in de eeuwigheid 80+ blijven... nee dank je wel.
 
gewoon bij het grof vuil zetten
 
Back
Naar boven