Fitness Seller

Nieuws Laat je resomeren, trendieer dan cremeren of begraven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En dan voor in de eeuwigheid 80+ blijven... nee dank je wel.
Als je het bekijkt vanuit de huidige technologische toestand, maar dan negeer je volledig de evolutie van wetenschap en technologie die zal pieken naar een singulariteit de komende 30-40j. Tegen die tijd zullen er nanobots je hersenen herstellen en is ouderdom een ziekte uit de geschiedenisboeken.
 
cryonisme is natuurlijk je reinste onzin, maar zolang mensen daar hun hoop uit kunnen halen :thumbup:
 
Iedereen die zich laat begraven, cremeren, of resomeren is enorm dom, of houdt niet genoeg van het leven. Voor een kleine 10.000 euro is cryonics al mogelijk. Maar hopelijk hoeft het zover nooit te komen en zal de technologische ontwikkeling de komende decennia ook de ziekte 'dood' kunnen voorkomen en genezen.

lol, alsof dood een ziekte is. en het handig is als iedereen altijd blijft leven gaat toch niet werken man.
 
cryonisme is natuurlijk je reinste onzin, maar zolang mensen daar hun hoop uit kunnen halen :thumbup:
Nee. Maar het is wel een gok, echter niet geschoten is altijd mis. :)

lol, alsof dood een ziekte is. en het handig is als iedereen altijd blijft leven gaat toch niet werken man.
De dood is in zekere zin een ziekte ja. En waarom precies zou dat niet werken?
 
Nee. Maar het is wel een gok, echter niet geschoten is altijd mis. :)
Eigenlijk is cryonisme "wetenschappelijke religie". Mensen die niet kunnen leven met het idee dat er een einde komt aan het leven en dan iets nodig hebben om zich aan op te trekken.
 
Eigenlijk is cryonisme "wetenschappelijke religie". Mensen die niet kunnen leven met het idee dat er een einde komt aan het leven en dan iets nodig hebben om zich aan op te trekken.

Net zoals geloof dus ;)
 
Eigenlijk is cryonisme "wetenschappelijke religie". Mensen die niet kunnen leven met het idee dat er een einde komt aan het leven en dan iets nodig hebben om zich aan op te trekken.
Je zou het zo kunnen omschrijven, al is mijn definitie voor religie anders. Het is meer een alternatief voor mensen die in de realiteit leven en de religieuze leugens doorprikt hebben. Mensen die geloven in de wetenschap en wat de mensheid zelf kan bereiken. Maar cryonisme is binnen het transhumanisme niet zo belangrijk, en eigenlijk de minst gewenste uitweg.
 
Eeuwig leven lijkt me toch ook niet zo prettig hoor. Je krijgt wel heel erg gecompliceerde toestanden dan.
 
puur theoretisch gezien kan een mens 150 jaar worden.
 
Nee. Maar het is wel een gok, echter niet geschoten is altijd mis. :)


De dood is in zekere zin een ziekte ja. En waarom precies zou dat niet werken?

Was het niet "leven is een ziekte" ?

Maar goed, ik denk dat we aardig wat problemen hebben als mensen eeuwig blijven leven.. kijk maar naar de film "highlander" :). Relaties met mensen die nog niet zover zijn worden vrij lastig, en eeuwig samenleven met dezelfde "iemand" is ook niet realistisch. Het is nu al een stretch om samen oud te worden.. is voor steeds minder mensen weggelegd. Plus als het echt wijdverbreid wordt we nog meer overbevolkingsproblemen gaan krijgen.
 
Eigenlijk is cryonisme "wetenschappelijke religie". Mensen die niet kunnen leven met het idee dat er een einde komt aan het leven en dan iets nodig hebben om zich aan op te trekken.

niet noodzakelijk, je kan het ook doen omwille van een enorm grote nieuwsgierigheid.
 
sjongejonge, ga je je druk maken om je leven als ie afgelopen is. /care
Je maakt het toch niet meer mee, trek dan gelijk me organen d'r maar uit.
 
Hahaaaa, zo lief :p

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 20:06 ----------



dat heb je al eens gevraagd, en nee :D
Hey wat een toeval, ik ben ook van vlaanderen ! Daten?
 
Back
Naar boven