Fitness Seller

Nieuws Laat je resomeren, trendieer dan cremeren of begraven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arrogant niet, Omdat ik zelf niet weet hoe de vork aan de steel zit. Het gaat hier trouwens niet om een oppositie tussen wetenschap aan de ene kant en religie aan de andere, **** religie. Gewoon een kwestie van een gezonde dosis kritisch skepticisme.

De fysische procesen van mijn lichaam zijn trouwens voor iedereen anders toegankelijk en inderdaad kan je die plaatsen in een fysische theorie over de werking van de wereld. Terwijl mijn subjectieve ervaring niet voo iedereen toegankelijk is, alleen voor mezelf.Vind je dat niet vreemd als die twee dingen toch van dezelfde aard zijn?

te moeilijk (onmogelijk) om een gefundeerde commentaar daarop te geven (bekrachtigend of ontkrachtigend).

Verder bestempel jij dus enkel je subjectieve ervaring (kortom bewustzijn?) als intelligentie? in dat opzicht zijn dan andere mensen (en andere dieren) voor jou niet intelligent.

natuurlijk zal een computer nooit hetzelfde bewustzijn hebben als een mens, net zoals geen mens hetzelfde bewustzijn zal hebben als een ander mens. En net zoals geen mens hetzelfde bewustzijn kan ervaren van een dier, maar we zeggen toch ook dat wij intelligent zijn en dieren niet, puur op basis van wat we kunnen verwezenlijken?
 
te moeilijk (onmogelijk) om een gefundeerde commentaar daarop te geven (bekrachtigend of ontkrachtigend).

Verder bestempel jij dus enkel je subjectieve ervaring (kortom bewustzijn?) als intelligentie? in dat opzicht zijn dan andere mensen (en andere dieren) voor jou niet intelligent.

natuurlijk zal een computer nooit hetzelfde bewustzijn hebben als een mens, net zoals geen mens hetzelfde bewustzijn zal hebben als een ander mens. En net zoals geen mens hetzelfde bewustzijn kan ervaren van een dier, maar we zeggen toch ook dat wij intelligent zijn en dieren niet, puur op basis van wat we kunnen verwezelijken?

ok ik ging misschien de mist in, intelligentie lijk me inderdaad iets anders dan bewustzijn. Maar over intelligentie valt ook iets op te merken, maar doe dat morgen wel ofzo, kben moe.
 
Ik ben onsterfelijk dus deze keuze behoef ik gelukkig niet te maken :)
 
resormeren is dus vergelijkbaar met een drol in een dixi?
 
Hm, dat cryo gedoe schrikt me meer af dan resodinges. Ik ben er zelf nog niet eens uit of ik wil verbranden of begraven worden...though choice
 
Hm, dat cryo gedoe schrikt me meer af dan resodinges. Ik ben er zelf nog niet eens uit of ik wil verbranden of begraven worden...though choice

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
resomeren, cremeren, masturberen ?
 
Hm, dat cryo gedoe schrikt me meer af dan resodinges. Ik ben er zelf nog niet eens uit of ik wil verbranden of begraven worden...though choice

Waarom ga je niet voor cryonics? you never know. bij Kryorus Rusland kan je het in ieder geval heel goedkoop laten doen. 10 000 euro voor enkel je hoofd.

[Link niet meer beschikbaar]


Niet om hard te klinken, gewoon dat je weet wat nog je opties zijn.
 
Waarom ga je niet voor cryonics? you never know. bij Kryorus Rusland kan je het in ieder geval heel goedkoop laten doen. 10 000 euro voor enkel je hoofd.

[Link niet meer beschikbaar]


Niet om hard te klinken, gewoon dat je weet wat nog je opties zijn.

een leven zonder piem0l is geen leven:o
 
visionair
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven