Fitness Seller

Laat killy ook eens wat winnen :)

Bezoekers in dit topic

Killy Killy Killy wat heb je toch een grote mond voor zo'n klein mannetje........als de maat van je mond zou meetellen had je absoluut gewonnen.... Helaas zoeken wij talent die met meer gewicht traint dan het topgewichtje.... Snap je grote mond wel hoor..... Je moet toch wat aandacht krijgen..

....
 
Toch maar gedaan,kleine moeite ;)
 
dit lijkt me niet de bedoeling killy..
 
****ing nice met zo'n smal lichaampje :p
 
je hebt gelijk, maar ben ik echt een slechte deadlifter, hele tijd niet gedaan.
Ga eens een keer oefenen met de pl-ers bij ons in de gym

Je bedoelt met een paar van die dikke "compunds" roepende "oink oink" schreeuwende hamlappen?
 
Je bedoelt met een paar van die dikke "compunds" roepende "oink oink" schreeuwende hamlappen?

Die ja, maar hopen dat ik lucienH niet verdrietig maak
 
Die ja, maar hopen dat ik lucienH niet verdrietig maak

lucienH, klinkt nogal crimineel allemaal...
Ik heb je geliked Killy, krijg ik nu ook karma van je, das goed voor mijn internetreputatie, anders geloven mensen niet dat ik er verstand van heb.
 
lucienH, klinkt nogal crimineel allemaal...
Ik heb je geliked Killy, krijg ik nu ook karma van je, das goed voor mijn internetreputatie, anders geloven mensen niet dat ik er verstand van heb.

:roflol: hou op, ik zit in het ov!!! Wil niet hardop lachen :p
 
lucienH, klinkt nogal crimineel allemaal...
Ik heb je geliked Killy, krijg ik nu ook karma van je, das goed voor mijn internetreputatie, anders geloven mensen niet dat ik er verstand van heb.

ben jij die Yokoshima Neko dan? :p
 
Ge-liked met twee accounts :cool:

Btw, hoe komt het dat hij zo traag omhoog gaat? Of is dat normaal
 
Ge-liked met twee accounts :cool:

Btw, hoe komt het dat hij zo traag omhoog gaat? Of is dat normaal

Dit is een techniek die ze kraakbeen liften noemen, handig voor als je geen rug spieren hebt :roflol:
 
Back
Naar boven