AndroidHealthClinic

laat ons lachen post je zatte kop stapfoto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

in ruil voor een shitload karma post ik wel een paar foto's van Yff :D
ik moet wel van tevoren weten wat ik ervoor terugkrijg, anders is het misschien niet de moeite waard.. aangezien ze me zal haten voor het leven :p

Ik haat je nu al :mad:
 
in ruil voor een shitload karma post ik wel een paar foto's van Yff :D
ik moet wel van tevoren weten wat ik ervoor terugkrijg, anders is het misschien niet de moeite waard.. aangezien ze me zal haten voor het leven :p

Kom maar op
 

begin maar met bieden.. maak anders een topic erover aan.. waar iedereen zich meldt en aangeeft wat hij ervoor over heeft.. als ik akkoord ga dan zal ik na ontvangst de foto's uploaden..

:eyebrow:
 
Hey hey, laat één ding duidelijk zijn! Ik heb 0,0% leipe mocro flavour in me! 100% 50% Egyptian, baby!
 
Ach....RvR bulkt van de sletjes.....karma is belangrijker!:D

Een maand lang karma voor ranzige pics,RvR.:p
 
Ach....RvR bulkt van de sletjes.....karma is belangrijker!:D

Een maand lang karma voor ranzige pics,RvR.:p

Wat noem jij mij sletje :( Testo ik ben diep teleurgesteld in je.. dacht nog wel dat je mn karma mattie was :(

Niemand houdt van me :treuren:

edit: maand lang karma is (voor het gemak) 30x50 = 1500.. heb je meteen je balkje :D Jammer alleen dat je geen ranzige pics van me hebt RvR ;)
 
Whahaha.....nou weet je wat....als je die pics zelf laat zien aan me krijg jij een maand lang karma en RvR een maand lang negakarma omdat ie zolang op zich laat wachten.....deal?:D

Enne....sletje is een ruim begrip.....niet persoonlijk opvatten.....M***i is ook ons boardsletje dus je verkeert in goed gezelschap.:p
 
Whahaha.....nou weet je wat....als je die pics zelf laat zien krijg jij een maand lang karma en RvR een maand lang negakarma omdat ie zolang op zich laat wachten.....deal?:D

Enne....sletje is een ruim begrip.....niet persoonlijk opvatten.....M***i is ook ons boardsletje dus je verkeert in goed gezelschap.:p

Ik wil liever niet geassocieerd worden met Mikki.. als je het niet erg vindt :) En nee ik laat de pics niet zien.. ik ben niet zo karmageil als menig ander boardmember ;)
 
edit: maand lang karma is (voor het gemak) 30x50 = 1500.. heb je meteen je balkje :D Jammer alleen dat je geen ranzige pics van me hebt RvR ;)

Neen, want je kan niet elke dag geven
 
Owww....en waarom wil jij niet geassocieerd worden met haar van wie ik de naam niet noem??:eek: :eek:
 
Neen, want je kan niet elke dag geven

Snel van je hans.. maar wel om de dag aan dezelfde als je de rest aan anderen geeft (als ik het goed heb).. blijft 750 karma punten ;)

Maar karma maakt RvR niet uit want hij vindt me veel te lief om me te kwetsen.. TOCH POEPIE
 
Enne....sletje is een ruim begrip.....niet persoonlijk opvatten.....M***i is ook ons boardsletje dus je verkeert in goed gezelschap.:p

:roflol:
 
Wat noem jij mij sletje :( Testo ik ben diep teleurgesteld in je.. dacht nog wel dat je mn karma mattie was :(

Niemand houdt van me :treuren:

edit: maand lang karma is (voor het gemak) 30x50 = 1500.. heb je meteen je balkje :D Jammer alleen dat je geen ranzige pics van me hebt RvR ;)

daag me niet uit he meisje
 
Owww....en waarom wil jij niet geassocieerd worden met haar van wie ik de naam niet noem??:eek: :eek:

Ik zou zeggen: laat je fantasie de vrije loop :rolleyes:
 
Back
Naar boven