AndroidHealthClinic

laat ons lachen post je zatte kop stapfoto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom denk ik altijd dat als jij zulke opmerkingen maakt, je het liefst gewoon reacties hoort van members als;

Oneuh?! Nou dat zullen we nog wel eens zien geile mar!


:scratch:


Nee hoor ik hoeft geen reacties , vond het wel toepasselijk .
ikkrijgt genoeg aandacht op een normale manier , en een geintje over derde beens zal ik lang blijven maken ...;)
 
Laatst bewerkt:
Klopt! Ik heb ook nog wat meer foto's! En niet zeuren over m'n fysiek, want ik zit echt op een plateau, maar ik ga binnenkort een kuur doen, dus geen zorgen!

Hier ben ik aan het tafeltennissen:

http://www.larrytt.com/celebrities_playing_tt/aaron_carter1.jpg

http://www.larrytt.com/celebrities_playing_tt/aaron_carter2.jpg

Hier ben ik oorloggie aan het spelen (is ook alweer wat jaartjes geleden hihi):

http://www.superchicos.net/images/aarosuda.JPG

Bro, jij hebt toch een nieuwe look tegenwoordig?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Whehe, nee dit was de laatste emo grap bro :)
 
Nee hoor Mar hoeft geen reacties , vond het wel toepasselijk .
MAr krijgt genoeg aandacht op een normale manier , en een geintje over derde beens zal ik lang blijven maken ...;)
Waarom waarom waarom, praat jij altijd over jezelf in de 3e persoon?
 
Waarom waarom waarom, praat jij altijd over jezelf in de 3e persoon?

??? kweet niet omdat ik mijn voornaam niet volluit op het forum gebruik denk ik ....
Hahahhahahaha grappig dat je het opmerk:D
 
Bro, jij hebt toch een nieuwe look tegenwoordig?

[Link niet meer beschikbaar]


Whehe, nee dit was de laatste emo grap bro :)

Nou, ik heb inderdaad wel een emo look. En krijg vreemd genoeg meer vrouwelijke aandacht dan van te voren. Ik heb blijkbaar haar nodig om m'n lelijke rotkop te verbergen, want lullen kan ik als de beste.

In Nederland wordt emo trouwens een stuk minder met GAY geassocieerd dan in de US, dus ik kan nog steeds schaamteloos rondlopen :D
 
Nou, ik heb inderdaad wel een emo look. En krijg vreemd genoeg meer vrouwelijke aandacht dan van te voren. Ik heb blijkbaar haar nodig om m'n lelijke rotkop te verbergen, want lullen kan ik als de beste.

In Nederland wordt emo trouwens een stuk minder met GAY geassocieerd dan in de US, dus ik kan nog steeds schaamteloos rondlopen :D
rustig hé emo :sukkeltje:
 
wtf m'n lokatie wat doe je :suicide:
 
Oh god, daar heb je de man met de monstercalves weer.
 
Nou, ik heb inderdaad wel een emo look. En krijg vreemd genoeg meer vrouwelijke aandacht dan van te voren. Ik heb blijkbaar haar nodig om m'n lelijke rotkop te verbergen, want lullen kan ik als de beste.

In Nederland wordt emo trouwens een stuk minder met GAY geassocieerd dan in de US, dus ik kan nog steeds schaamteloos rondlopen :D


je hebt wat van nick carter van de backstreet boys!
 
gister dus ff naar de locale breezahtent geweest voor een breezahfeestje, beetje lachen enzo.

hier zijn de foto's

allereerst:
HERMAANNNN
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nee die was ook in die kroeg maar volges mij heeft die klotefotograaf de foto's van mij verwijderd omdat we em uit hadden gescholden, gare homo.
 
nee die was ook in die kroeg maar volges mij heeft die klotefotograaf de foto's van mij verwijderd omdat we em uit hadden gescholden, gare homo.

wat een teringlijer :D
 
jawel maar sinds je Italiaanse avontuurtje ben ik wat onzekerder geworden :P:D
 
Back
Naar boven