MuscleMeat

laat trainen. 1 uur voor slapen. Kwark, shakes of beide?

Bezoekers in dit topic

michelm1989

Cool Novice
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
71
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Het komt regelmatig voor dat ik pas laat train. Tussen 21.30-23.00. Ik ben dan thuis rond 23.30 en ga dan zo snel mogelijk slapen. Voor het slapen eet ik 500gr magere kwark. Is het dan verstandig om na het trainen toch nog snel een proteïne shake te drinken en daarna 500gr kwark of wordt dit te veel?

Mvg,
Michel
 
probeer het uit en doe wat je bevalt, het maakt echt geen flikker uit. als je maar eind van de dag je eiwitjes binnen hebt :)
 
Pak die shake dan net voor t trainen als je perse een shake wil pakken. Dan howf je je nest niet uit om te pissen
 
probeer het uit en doe wat je bevalt, het maakt echt geen flikker uit. als je maar eind van de dag je eiwitjes binnen hebt :)

+1 Dit.

Verder moet ik mijn nest altijd uit om te pissen als ik kwark eet btw xD doe ik daarom ook maar niet meer :P
 
Misschien wat havermout toevoegen voor extra koolhydraten na je training?
 
Bedankt allemaal. Ik dacht dat het misschien teveel werd voor het slapen.

Ik zal wat oatmeal toevoegen aan me shake direct na het trainen. Dam 15-30min daarna me kwark en dan snel slape .
 
Je kan het ook gewoon bij elkaar in een maaltijd nemen, is geen probleem.
Het belangrijkste is dat je binnen krijgt wat je per dag nodig hebt.
Na je training zijn eiwitten en koolhydraten wel aan te raden in verband met herstel.
Vetten zijn daarbij in mindere mate belangrijk, maar kunnen in een goed voedingsschemazeker niet achterwege gelaten worden ;)
Succes
 
Back
Naar boven