MuscleMeat

laat trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

be happy zei:
nou dan weet ik niet waar je traint ??? maar in onze sportschool is het savonds juist stervensdruk.
ik ga vooral sochtends als mijn werk het toelaat.
(ploegendienst)

Ik ga altijd het laatste uur dat het open is, van 9 tot 10, dan zijn er bij ons meestal maar 5 mensen ofzo.

Van 7 tot 8 is het bij ons ook het drukst van de dag.
 
maar als je laat traint zijn je glycogenen net zo goed leeg als anders dus moet je echt wel even een goede maaltijd na je training nemen ongeacht het tijdstip imo. Het gaat denk ik ook meer om de totaal kilcaliname van de dag.
 
ja ik zit in de bulk ja?
maar alsnog is het dan niet slecht?
 
spiertje16 zei:
inderdaad zal ik eens zeker gaan proberen
het lijkt me ook wel wat minder verstandig omdat als je om 9 uur traint je na je work out nog moet gaan volscheppen
en ik heb ongunstige verhalen gehoord over eten voordat je slapen gaat

Valt wel mee, zeker als je net getraind hebt. Je kan gerust nog flink wat eten, maar overdrijf de koolhydraten niet teveel.
 
Ik train altijd savonds tussen 7 en 8 en eet een maaltijd rond 10 uur, ook in de cut zo gedaan. Voor t slapen gaan eet ik kwark.
sOchtends trainen vind ik niets, heb dan helemaal geen energie, ook niet na een goede maaltijd
 
Volgens onze held franco columbu is de beste tijd om te trainen tussen 2.30 en 4.30 PM.

Zie daar het antwoord :P
 
ok. dat wordt dan massaal trainen in de baas z'n tijd.
2.30 en 4.30 is toch 14.30 - 16.30 right?
 
Ah, dan is het goed wat ik doe, als ik vroege dienst of roostervrij heb dan train ik meestal tussen 14:30 en 16:30, dan voel ik me gewoon op zijn lekkerst.
Ik train nooit laat voordat ik slapen ga.
Dan is idd mijn stofwisseling veel te hoog en dan lig ik te zweten in bed, en met veel carbs in mijn maag slaap ik ook al niet zo goed.
 
Back
Naar boven