AndroidHealthClinic

Laatse O voor Ronnie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij ziet zelf ook eindelijk in dat het tijd wordt.
 
Hij had op z'n hoogtepunt al moeten stoppen :)
 
own word ook al oud hé, euhm ronnie bedoel ik :D

dikke respect voor wat hij allemaal bereikt heeft, nog een laatste sandow zou zijn carriere schitterend afsluiten, maar ik vrees dat dat er niet meer inzit ;)
 
Goede beslissing, als ik hem was en ik won de olympia 07 niet dan ging ik toch nog even de arnold classic 08 doen. Kwestie van eindigen on top ... een kampioen als Ronnie mag niet in mineur eindigen.
 
Goede beslissing, als ik hem was en ik won de olympia 07 niet dan ging ik toch nog even de arnold classic 08 doen. Kwestie van eindigen on top ... een kampioen als Ronnie mag niet in mineur eindigen.

volledig mee eens!
 
voor hoeveel geld aan bsn supps zou hij opgemaakt hebben? :P
 
Jongens, als jullie ff goed kijken naar de tijd dat mijn topic is geplaatst en die van The Rock, dan zie je dat ik 1 minuut eerder was, dus als je zo nodig OUD enzo wilt dumpen, doe dat dan bij hem want hij is degene met een oud topic :rolleyes:
 
Jongens, als jullie ff goed kijken naar de tijd dat mijn topic is geplaatst en die van The Rock, dan zie je dat ik 1 minuut eerder was, dus als je zo nodig OUD enzo wilt dumpen, doe dat dan bij hem want hij is degene met een oud topic :rolleyes:

maakt je niet druk joh.heb schijt aan die andere lui.
 
ik hoorde ook info over ronnie dat zijn dealers gepakt waren. Die dealers leverde ongetest spul aan ron. (zal zoeken naar de bron)
 
ik hoorde ook info over ronnie dat zijn dealers gepakt waren. Die dealers leverde ongetest spul aan ron. (zal zoeken naar de bron)

is ronnie geen naturel meer dan?
 
OUD!! Er was al een ander topic..
 
Net zo oud als Ronnie zelf
 
Back
Naar boven