XXL Nutrition

Laatst genomen foto 10 maanden progressie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eatandgain bewijst voor de 877e keer wat een mentale dwerg hij is.
 
Spoonpic gemaakt nog ook, baas :P Mirin' onderarmen
 
je hebt me mond gesnoerd. mooie fysiek niks anders op te zeggen :)
 
Goed fysiek!
Maar is jouw weegschaal kapot dat dit maar 68kg is? Ziet er echt veel zwaarder uit.
 
Big traps! :D
Hoe groot zijn je armen?
 
hij is ook niet zo lang he.. daarbij, vp doet veel.
 
Hij is genetisch een wonder. 17 jaar zulke traps en armen? Die jongen moet gesponserd worden zodat hij geld heeft voor supps en aas. Kan zo mr olympia aan.

Geloof nog steeds niet dat dit 68kg is maarja
 
Hij is genetisch een wonder. 17 jaar zulke traps en armen? Die jongen moet gesponserd worden zodat hij geld heeft voor supps en aas. Kan zo mr olympia aan.

Geloof nog steeds niet dat dit 68kg is maarja

Jeetje wat ben je wisselvallig, eerst lul je dat hij alleen maar kan dromen dat hij dat is en lult ed en nu moet hij ineens gesponserd worden en kan mr olympia aan :roflol: Als je nou in het begin een minder grote mond had, dan kwam je nu niet zo vervelend over.
 
Jeetje wat ben je wisselvallig, eerst lul je dat hij alleen maar kan dromen dat hij dat is en lult ed en nu moet hij ineens gesponserd worden en kan mr olympia aan :roflol: Als je nou in het begin een minder grote mond had, dan kwam je nu niet zo vervelend over.

Ik vind jullie eigenlijk wel bij elkaar passen...
 
Zieke progressie leeftijdsgenoot ;) Laat die lullo's lekker haten, be proud of yourself :thumb:
 
Jeetje wat ben je wisselvallig, eerst lul je dat hij alleen maar kan dromen dat hij dat is en lult ed en nu moet hij ineens gesponserd worden en kan mr olympia aan :roflol: Als je nou in het begin een minder grote mond had, dan kwam je nu niet zo vervelend over.

Ik had het mis maar ben niet zo schijnheilg dat ik me fout niet accepteer. Maar hell wilt weer me aandacht

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Ik vind jullie eigenlijk wel bij elkaar passen...

Is ze knap?
 
Ik had het mis maar ben niet zo schijnheilg dat ik me fout niet accepteer. Maar hell wilt weer me aandacht ---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ---------- Is ze knap?
Perfect koppeltje jullie ^^Of ben je jaloers op T's zen baard ?
Nee srs iets klopt er niet als je echt 17 bent is er aas gebruikt .
 
Zeker netjes man.

Borst lijkt wat achter te lopen.

Super voor 17 jaar
 
netjes netjes
 
Back
Naar boven