AndroidHealthClinic

laatste 8 weken voor PCT

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Over exact 8 weken ga ik OFF! momenteel zit ik nog op een hoge dosering AS voor 2 weken, hierna volgt er een bridge van 6weken@250mg testE per week! doel is om op 5% te staan voordat ik de PCT inga
De reden dat ik niet meteen off ga na een high dose is vanwege de minder zware klap!
Heb eens op 15+weken op bijna 3G testE gezeten, heb hetzelfde principe hier toegepast en het beviel!

de countdown is dus als volgt:

1-2 1000mg testE EW
1-2 1000mg mastE EW
1-2 100mg winny ED (ben er nu exact16dagen mee bezig

3-8 250mg testE EW
3-10 25mg provironED

9-16 20mg nolva ED

Weeg momenteel een 105kg bf rond de 9% (aders op onderbuik+zichtbare blokken)
Bench 1x210KG raw
Squat 1x240kg full+raw

Zal beginnen met het 531schema van wendler. dit komt neer op 4x trainen per week, 1grote oefening en 2x5 sets assistance!

grote4: Bench, DL, Staande MP, Squat

ben nu voornamelijk full body trainingen gewend dus ben erg benieuwt wat dit gaat brengen!
 
Laatst bewerkt:
ga wel even volgen ben vooral benieuwd als je stopt na zo lange tyd..
wel verstandig dat je het nu doorzet succes man
 
Succes kerel, ik ga deze week ook off na 4 maanden kuren. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen :D

Neem jij geen HGH de komende maanden?
 
goede voornemens man;)
 
Dit zal ik zeker eens volgen, benieuwd hoe een bridge je zal bevallen omdat ik dit mss later ook zal doen.

Heeft die winny op zo'n hoge dosis een meerwaarde of gewoon meer kans op blessures? Ik was van plan om winny te gebruiken op het einde van mijn cut voor nog meer hardheid maar ik heb wel eens golfers elleboog dus moet er mee opletten. Kheb ook nog anavar moest ik toch besluiten van op veilig te spelen en geen winny te gebruiken.

Toen ik naturel was heeft die pijn in de elleboog zo'n 3 keer opgekomen, begint bij de warming up lichtjes en op het eind van de training wou ik mijn arm laten afzetten van de pijn bij wijze van spreken.
Nu op test en tren en mast is het compleet genezen. Lang leve de anabolen.
 
Dit zal ik zeker eens volgen, benieuwd hoe een bridge je zal bevallen omdat ik dit mss later ook zal doen.

het is niet een bridge tot een volgende high dose cycle, maar een bridge naar de pct, soort van afbouwen/taperen zegmaar

Heeft die winny op zo'n hoge dosis een meerwaarde
Nu op test en tren en mast is het compleet genezen. Lang leve de anabolen.

Welke doseringen? ik vind de resultaten van winny echt extreem! tren+mast vallen echt in het niets hierbij!
De hardheid is te vergelijken met die van anaver op 100mg. Nadeel van anaver is de GYNO! Nog een voordeel van winny tegenover anaver is de prijs+dat het zichtbaar massa geeft!
Voordelen van anaver waren het vetverlies specifiek op mijn buik!


Neem jij geen HGH de komende maanden?



ben altijd erg bang voor bloat! zit wel met het idee om het eerst een lange periode op 2IU ed te nemen en daarna heel langzaam aan opbouwen! maar hier ben ik nog niet over uit
 
Ik zit nu nog op 150mg tren A 200mg mast P 50mg test P en dit om de dag. De test zit er pas sinds gisteren terug bij.
De test heb ik er eerst uitgehaald omdat ik een slechte vial had en ik kreeg er enkel ontstekingen van en heb ik zitten wachten op een nieuwe.
Ik had wat minder libido zonder die test maar ik stoor me er niet echt aan omdat ik geen vriendin heb.

Nu zit ik al 3 weken in de cut en begonnen op 83, de eerste week lichtjes wat beginnen schrappen en snoepgoed eruit. 2e week 150 carbs/dag. 3e week 15 carbs per dag uit groene groenten en pindakaas, dus high fat en high protein. Eigenlijk het anabolic diet van Di Pasquale. Nu zondag heb ik 1 dag carb up gehad en de aders springen eruit en ik ben nu op 77kg. Aders op onderbuik lopen door ter hoogte van navel ik schat dat ik nu op zo'n 8-9% sta.

Iedere dag cardio en volgende week zal er waarschijnlijk clen bij voor 2 weken om zeker op de 6% uit te komen.

Nu nog een keuze maken tussen anavar of winny, heb nu 200tabs van elk liggen.
 
Nu nog een keuze maken tussen anavar of winny, heb nu 200tabs van elk liggen.

je kan ze ook stacken en dan alle 2 op de helft van de dosering die je zou nemen wanneer je ze niet zo stacken!
het gaat om de totale hoeveelheeid 17AA niet om de hoeveelheid orals:)

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

15 carbs per dag uit groene groenten en pindakaas, dus high fat en high protein. Eigenlijk het anabolic diet van Di Pasquale. .

welke verdeling? heb zelf paar keer ongeveer op de volgende verdeling gezeten:

150 eiwit
150vet
KH uit groene groente

De beste keer was toen ik 24 hele EIeren at per dag en verder alleen groene groente! hoe minder variatie ik heb in een dieet hoe makkelijker ik het volhou!
 
je kan ze ook stacken en dan alle 2 op de helft van de dosering die je zou nemen wanneer je ze niet zo stacken!
het gaat om de totale hoeveelheeid 17AA niet om de hoeveelheid orals:)

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------



welke verdeling? heb zelf paar keer ongeveer op de volgende verdeling gezeten:

150 eiwit
150vet
KH uit groene groente

De beste keer was toen ik 24 hele EIeren at per dag en verder alleen groene groente! hoe minder variatie ik heb in een dieet hoe makkelijker ik het volhou!

20 eieren gebakken in olijfolie per dag en 1 zelf gemaakte proteinbar met pindakaas, onbeperkte saladebar. 2gram visolie bij iedere maaltijd.
Het is echt wonderbaarlijk, iedere ochtend zie ik mijn lovehandles wegsmelten. Nadeel: halucineren, mentaal niet scherp, iedere beweging is net een squat met 100kg en vechten om niet flauw te vallen en constipatie.

Ik eet voor het moment nog veel zout bij die eieren maar ik verlies massas vocht, om het half uur wateren en het is net water.

Maar vandaag op de carb up ben ik weer zo fris als een hoentje en 2 uren geslapen door de insuline spike. Eventjes gaan wandelen in een redelijk strak shirt en iedereen draaide zijn hoofd, en snakte naar adem. Vooral al die aders op mijn armen zijn bruut.

Het laatste vet bevindt zich nog op de onder-middenbuik en lovehandles.
 
20 eieren gebakken in olijfolie per dag en 1 zelf gemaakte proteinbar met pindakaas, onbeperkte saladebar. 2gram visolie bij iedere maaltijd.

hele? ik ben niet de enige gek dus! heb het ook eens met HEEL VEEL pindakaas gedaan dit dieet, maar dat lepelde erg snel weg! een gekookt heel EI eet wat minder snel weg

Het is echt wonderbaarlijk, iedere ochtend zie ik mijn lovehandles wegsmelten. Nadeel: halucineren, mentaal niet scherp, iedere beweging is net een squat met 100kg en vechten om niet flauw te vallen en constipatie.

echt grappig, dit had ik ook, hoe zwaar het dieet ook was, wat me op de been hield was het feit dat ik elke ochtend een drogere versie van mezelf zag:)
had rare tintelingen in mijn vingers, voele me heel moe en suf en alles was teveel! nam er toen ook geen ephi bij, vraag me af of de ephi sterk genoeg is om je weer fit te voelen!
 
Ik heb er efedrine, caffeine, 1,3 dimethylamylamine bij gedaan maar het is gewoon mentaal zeer zwaar. Ik heb ook nog yohimbine van 5mg per cap op komst voor als ik cardio in de ochtend zal doen.

Ja 20 hele eieren, dit komt goedkoper uit dan vlees en zit vol vet dus de keuze was snel gemaakt. Maar over de pindakaas moet je wel wat opletten door de carbs 9gr per 100gr. Ik mag max 25gr carbs op een dag.
Ik zal eens anavar erbij proberen omdat ik nog geen ervaring met var of winny heb doe ik ze liefst apart, beginnen bij 50mg.

Thx voor je hulp :D
 
Nu we het hier zo over hebben, ik zit momenteel op een 4000+kcal ED
mischien is het slim om de laatste paar weken voor de PCT weer te starten met dit 2000kcal no carb dieet! kracht of spiermassa verlies ik niet aangezien ik nog ON ben!
Als ik dit dus doe kan ik in pct de kcals weer opschroeven tot 4000+kcal en ook dit zal de klap (spier/kracht verlies) aanzienlijk moeten verzachten!

Twijfel ook nog om nog eens DNP te nemen!

dag1-7 90mg EPHI ED (tegen de honger)
dag1-7 100mcgT3

dag1-2 1000mgED
dag3-7 800mgED

Deze 7 dagen op een 250KH/250PRO verdeling met minimale hoeveelheid vetten (we weten dan we carbs nodig hebben icm DNP) en hierna weer terug naar het KETO dieet
Als ik er dus echt 100% voor ga kan ik de 5% BF eerder bereiken en zo dus ook eerder aan mijn PCT beginnen! (hoe eerder hoe beter)
Ik moet het allemaal nog even goed bekijken
 
Dat klinkt ook goed, een soort van prime om dan in de pct minder te verliezen.
Nu wordt het echt de moeite om te volgen ;)
 
Ik zit nu nog op 150mg tren A 200mg mast P 50mg test P en dit om de dag. De test zit er pas sinds gisteren terug bij.
De test heb ik er eerst uitgehaald omdat ik een slechte vial had en ik kreeg er enkel ontstekingen

Serieus? je zette dus om de dag 2ml trenA 2ml mast en een 0,5ml testP. Ik heb ook pijn met sommige middelen (Tren) maar als ik het 50/50 meng met een ander (niet pijnlijk) middel, heb ik niets geen pijn!

Over 8weken pct...
Zit er nu mee in mijn hoofd om het gewoon over4weken al te starten..deze 4 weken dan 100%keto zonder carbup! Voel me dan wel echt heel vermoeid +slap! Als ik dan in de PCT weer een PRO/KH dieet ga volgen merk ik mischien vrijwel niets van de klap!
 
Ja die test p had ik 3 keer gebruikt en 3 keer een ontsteking gehad, eruitgehaald en alles in orde. Nu een nieuwe test p en het loopt gesmeerd. Nooit pijn gehad van alle andere injects.

Dus nu zal je een keto doen op kcal deficiet om dan in de pct gewoon dieet in kcal surplus? Lijkt mij een goed plan maar die keto zal echt superzwaar zijn zonder te carben. Best doe je toch na 2 weken een carb up dag voor je hersens weer wat brandstof te geven. Maar als je het aankan zeker doen.

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Nog even een tip voor de keto, volgens dit artikel zou insuline wel goed kunnen zijn:
http://forum.mesomorphosis.com/steroid-forum/insulin-2157.html
Dit stukje vooral:

Insulin for Dieting:
Insulin can be used to get you into ketosis in 1 day. This really helps when doing any low carb diet. You will probably have to play around with the dosage to see what you need to get into ketosis.
This is what I do:
Eliminate carbs from your diet
Day 1 of the diet take 4 shots of insulin spaced 3 hours apart.
8am 2units of Humilin R
11am 2units of Humilin R
1pm 2units of Humilin R
3pm 2units of Humilin R
By the next morning I am deep into ketosis.

En in je pct kan je ook insuline gebruiken voor minder terugval.
 
Whaha wtf alleen 20 eieren... waarom doe je er dan niet nog bijvoorbeeld 2 shakes bij, een bak magere kwark en wat kip ofzo want 20 eieren is toch veel te weinig eiwitten per kilo lichaamsgewicht... wel respectttt ;)
 
Whaha wtf alleen 20 eieren... waarom doe je er dan niet nog bijvoorbeeld 2 shakes bij, een bak magere kwark en wat kip ofzo want 20 eieren is toch veel te weinig eiwitten per kilo lichaamsgewicht... wel respectttt ;)

Ja, er zat nog een zelfgemaakte proteinbar tussen met pindakaas die ik nu vervangen heb door steak of zalm.
kip is niet ideaal omdat er bijna niets van vet in zit.

Heb nu echt onwijze acne op mijn schouders.
 
ben altijd erg bang voor bloat! zit wel met het idee om het eerst een lange periode op 2IU ed te nemen en daarna heel langzaam aan opbouwen! maar hier ben ik nog niet over uit[/QUOTE]

Heb ik in het begin ook wel last van gehad vocht maar toen ik ben geswitched van 5/7 naar 7/7 zetten heb ik hier minder last van gekregen.

En inderdaad gewoon met 1 of 2 IU beginnen
 
Ja, er zat nog een zelfgemaakte proteinbar tussen met pindakaas die ik nu vervangen heb door steak of zalm.
kip is niet ideaal omdat er bijna niets van vet in zit.

Heb nu echt onwijze acne op mijn schouders.

Dan zit je alsnog op nog geen 200 gram eiwit per dag.. veel te weinig helemaal in je cut
 
Dan zit je alsnog op nog geen 200 gram eiwit per dag.. veel te weinig helemaal in je cut

heb dit zelf ook altijd gedacht. teveel proteine worden gewoon omgezet naar glucose! dure manier om aan je carbs te komen

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Insulin for Dieting:
Insulin can be used to get you into ketosis in 1 day. This really helps when doing any low carb diet. You will probably have to play around with the dosage to see what you need to get into ketosis.
This is what I do:
Eliminate carbs from your diet
Day 1 of the diet take 4 shots of insulin spaced 3 hours apart.
8am 2units of Humilin R
11am 2units of Humilin R
1pm 2units of Humilin R
3pm 2units of Humilin R
By the next morning I am deep into ketosis.

hoe wordt er dan gegeten? zoiezo geen KH dus, vetten eet je ook niet wanneer de insuline aan het werk is.
proteine zullen omgezet worden via het gluceo.. proces naar glucose, dit haalt je weer uit ketose..
 
Back
Naar boven