MuscleMeat

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik moet toch opmerken dat ik dit een "zware" laatste blast vind zeker voor meer dan een jaar on.... zou zelf willen adviseren die 6 wkn te gebruiken om je hormoonhuishouding eens langzaam terug te gaan brengen (lees een trt/cruise)

Want je zal een aardige klap krijgen kwa herstel...Denk dat daar nu je focus behoort te liggen, zoveel mogelijk van je massa vast proberen te gaan houden en je eigen aanmaak gaan stimuleren.
 
Ik moet toch opmerken dat ik dit een "zware" laatste blast vind zeker voor meer dan een jaar on.... zou zelf willen adviseren die 6 wkn te gebruiken om je hormoonhuishouding eens langzaam terug te gaan brengen (lees een trt/cruise)

Want je zal een aardige klap krijgen kwa herstel...Denk dat daar nu je focus behoort te liggen, zoveel mogelijk van je massa vast proberen te gaan houden en je eigen aanmaak gaan stimuleren.

Of hij nou gaat blasten of gaat cruisen, maar in beide gevallen zal zijn testosteronaanmaak onderdrukt zijn. Dosering maakt niet uit. Ja het kan zijn dat zijn herstel wat moeilijker gaat vanwege de tren.

Voor de rest ziet de kuur er prima uit, al zou ik de anavar voor een andere keer gebruiken.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Alles korte esters dus is er snel uit. 3ml tren a kun je zeker wel een keer een tren hoestje verwachten ja. Zou daar minimaal 1ml wat anders bij doen en zeer langzaam injecteren. Hou je ook en lig bij van het off gaan?
 
Waarom 3ml tren a per keer?
Je zet 800ml per week. Tren a zet je ED gezien de halfwaardetijd van 0,8 dag. Dus 100mg per dag. (Of iets meer als je 800mg pw wilt)
Ik doe nu een vergelijkbare kuur incl T3 en Clen. Ik kom op 350 test, 350 mast en 700 tren. Zweette me vandaag het apenlazerus.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ja nouja, natuurlijk KAN je eod zetten. Zijn er zat die dat doen. Maar tren a heeft dus een halflife van 0,8dag. Als je de waardes een beetje stabiel wilt houden (minder sides) dan zou je ED kunnen overwegen.
Daarnaast heb je dat uiteraard ook minder kans op pip.

Ik ben nog naar net twee weken bezig, maar mij bevalt het prima! Ik neem vrijwel altijd tren a. Bulk, cut. Heerlijk. Alleen het zweten moet je voor lief nemen. Helemaal als je er evt ook nog Clen bij pakt.
 
Interessant. 4 weken 3x1500iu hcg en 8 weken 25mg clomid had je voor ogen, als ik mij niet vergis?

Wel zou ik meenemen wat SCREWBEAST zei, voorbereiden op het herstel. Zou sowieso de tren er uit laten, gezien die langer onderdrukt.
Galen zei:
Vaak blijft een verhoging van de LH- en FSH-secretie uit doordat er nog een kleine hoeveelheid AAS wordt afgegeven aan de circulatie vanuit het vetweefsel of nog vanuit het depot. Met name zeer potente AAS (e.g. trenbolon) of makkelijk veresterbaar, en daarmee opslaanbaar in vetweefsel (e.g. nandrolon), kunnen dit uitlokken.
Ik heb ook nog enkele weken TRT gedaan, gezien ik een paar maanden daarvoor 300mg deca zette en daarna ook een tijdje 600mg bold. Geen idee hoe groot het effect is met korte esters tho. Wat ik zelf deed is TRT t/m eerste week pct, zodat vanaf week 3 exogeen test laag genoeg is, de hCG bijna klaar is en de clomid er in gaat.

Veel succes met je blast en herstel! Bereid je dame voor op mogelijke mentale sides. Merk dat ik zelf ook anders ben geworden, en dat viel even niet zo goed uit. Ik schrok er zelf van, hoe ik reageerde op iets wat ik niet zo prettig vond. Ben nu even een beetje met mezelf aan het vechten om mij domme mond te houden soms, ik zeg veel te snel dingen zonder na te denken. Gelukkig is het maar kortdurend en heb ik snel door dat ik niet goed bezig ben, maar het is toch wel een aandachtspunt. Ondanks dat het snel over is kan het beter voorkomen worden, gezien er dan al wat schade aan is gericht. Woorden kun je niet meer terug nemen, maar je kunt ze wel inhouden.
 
Ik zou nog een paar weken cruisen na tren als is het op test prop 2x pw mentale dip gaat heavy worden met de dip van off komen samen
 
Ik word juist van lang kuren een beetje emo en depri, off gaan geeft me dan juist mentale verlichting ipv een dip. Maar zoals gezegd, paar weekjes trt voor je echt off gaat.
 
Back
Naar boven