Fitness Seller

Laatste check voedingsschema kuur

Bezoekers in dit topic

Gunz for Hire

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jan 2014
Berichten
886
Waardering
89
Beste DBB'ers,

Volgende week wil ik met de volgende kuur gaan beginnen:
week 1 tot en met 5: Winstrol à 40 mg per dag
week 1 tot en met 12: Testosteron à 250 mg per week
week 1 tot en met 10: Trenbolone à 400 mg per week

week 14 tot en met 17: Aromasin à 10 mg per dag
week 14 tot en met 17: Nolvadex à 20 mg per dag

Daarvoor heb ik een voedingsschema gemaakt voor doordeweeks. In het weekend zal ik me minder strikt aan dit schema houden en het IIFYM principe hanteren, zonder natuurlijk te overdrijven. :D

Mijn onderhoud is ongeveer 3.200 kcal. Ik ga de eerste weken bekijken hoe 4.000 kcal het doet, anders ga ik meer eten. In het huidige schema heb ik met 3.900 kcal ongeveer al mijn macro's behaald. Dus ik heb iedere dag nog een paar extra kcals over voor iets extra's (IIFYM).

Op rustdagen zal ik mijn pre / post-workout shake vervangen door een andere maaltijd met ongeveer dezelfde macro's.

Wat vinden jullie ervan?

:D

20j1atd.png
 
Waarom heb je voor de rijst de waardes voor ongekookt ingevuld en voor macaroni de waardes voor gekookt?
 
Waarom heb je voor de rijst de waardes voor ongekookt ingevuld en voor macaroni de waardes voor gekookt?

Klopt inderdaad. Bij de rijst staan de ongekookte voedingswaarden op het pak en bij de pasta de gekookte voedingswaarden. Ik eet 140 gram ongekookte rijst (~ 1 scoop in mijn rijstkoker) en 80 gram ongekookte (~ 200 gram gekookte) pasta.

Wat vind je van het schema?
 
Je eiwitten zitten wat hoog met bijna 3 gr per kg BW. Aangezien het een bulkschema is zouden vetten eventueel nog iets hoger kunnen. Maar ziet er wel oke uit. Omdat je best veel eet kom je automatisch toch al wat hoger uit met eiwitten en vetten. Dus gewoon proberen en zien wat het doet.
 
Back
Naar boven