MuscleMeat

Laatste check voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gunz for Hire

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jan 2014
Berichten
886
Waardering
89
DBB,

na een altijd keren mijn schema te hebben veranderd, heb ik nu twee nieuwe schema's die ik wil gaan gebruiken voor mijn cut (icm met een test / primo kuur).

Mijn ontbijt bestaat uit overnight oats en roerei. De kipfilet die op de boterham zit is een heel pakje, de rest eet ik zo los op. Post work out meal is of rijst met kip of macaroni met tonijn. Late night snack is een bakje kwark. Voor het trainen eet ik een appel en na het trainen een whey / casein shake shake in combinatie met wat haribo goudbeertjes.

De schema's zijn als volgt:

t53gpe.png


2w40ieb.png

Wat is jullie mening?
 
Ik ben persoonlijk een voorstander van een lagere hoeveelheid koolhydraten in de cut. (in verhoudingen omgerekend laagste percentage van de 3)

Daarnaast, het zal geen schokkend effect hebben, maar haribo goudbeertjes....???
 
Ik ben persoonlijk een voorstander van een lagere hoeveelheid koolhydraten in de cut. (in verhoudingen omgerekend laagste percentage van de 3)

Daarnaast, het zal geen schokkend effect hebben, maar haribo goudbeertjes....???

Ik heb al redelijk wat koolhydraten eruit gehaald ten opzichte van mijn bulk (500+ carb). Nog lager vind ik echt lastig, ook qua kosten gezien (havermout en rijst / pasta kost echt niks ten opzichte van eiwit bronnen die ik er nog niet in heb). Minder gaat het helaas niet worden denk ik, daarnaast zijn koolhydraten in een cut niet slecht, volgens onderzoeken.

Haribo beertjes voor insuline piek na het training (zie bv. Jim Stoppani's programma's) voor sneller herstel en betere opname van voedingsstoffen naar de getrainde spiergroepen. En omdat ze lekker zijn (IIFYM)!? :D
 
Back
Naar boven