XXL Nutrition

laatste foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

steege2

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
48
Waardering
0
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]



weeg nu 90 kilo
Ben 1.88 m en 23 jaar.

Benen komen nog een keer want die train ik nu pas een beetje

tips ? opmerkingen ?
 
ziet er goed uit! rug wat harder trainen tho!
 
ben me rug ook meer aan het trainen nu
 
Ziet er zeker goed uit! Succes en ik ben benieuwd naar je benen.
 
blijven gaan man, keep motivated!!! ziet er zeker al niet verkeerd uit.

greetz, Luca
 
Netjes :thumb:

*offtopic* *ziet een teigetje* is dat zo'n springende teigetje?
 
haha, ja inderdaad dat is een springende tijgetje !
En hij praat ook nog

Ben fan van tijgetje
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by steege2
haha, ja inderdaad dat is een springende tijgetje !
En hij praat ook nog

Ben fan van tijgetje

lol ik dus ook:P

Ik heb die springende/pratende van WoUz gekregen in euro disney.. en ik heb nog 2 giga teigetjes van ongeveer een halve meter *sorry voor het offtopic* :D

Mannen valt de pleerol gelijk op en bij mij valt zoiets weer gelijk op..

Maar weer f ontopic.. je ziet er netjes uit:) maar dat had ik al gezegt
 
goede vooruitgang!
en ziet er ook goed uit ! keep training :)
 
Re: 7 kilo afgevallen ! vetpercentage van 10,5 % volgens electronisch meetapparaat

Originally posted by steege2


weeg nu 86 kilo was 93. ben van 14,6 naar 10,5 % vet gegaan. Als het goed is :) val me niet aan op de preciese cijfers.

Ben 1.88 m en 23 jaar.

Benen komen nog een keer want die train ik nu pas een beetje

tips ? opmerkingen ?

Hoe ben je die 7 kilo kwijtgeraakt? door hoe te trainen en hoe te eten?
 
Re: Re: 7 kilo afgevallen ! vetpercentage van 10,5 % volgens electronisch meetapparaat

Originally posted by Elmar


Hoe ben je die 7 kilo kwijtgeraakt? door hoe te trainen en hoe te eten?

Ja dat weet ik dus niet precies, ik denk dat het komt omdat ik geen alcohol meer drink want me training en voeding is hetzelfde gebleven, maar ik ga denk ik wel nog meer eten nu want ik wil nog wel effe doorgroeien.
 
Vraagje

Meteen maar een algemene vraag hoe betrouwbaar is zo'n elektronische vetmeter ??
 
weet ik ook niet precies maar het zit wel ongeveer in de buurt van handmatig meten geloof ik. Het klopt wel aardig
 
Re: Vraagje

Originally posted by DAMH
Meteen maar een algemene vraag hoe betrouwbaar is zo'n elektronische vetmeter ??

Bij mij klopt het i.i.g niet. Scheelt ongeveer 5%
 
Elektronische meter klopt niet. Voorbeeld: Het werkt via een stroompje door je lichaam. Stroom zoekt altijd de kortste weg, dus ga je op zo'n weegschaal staan dan zal het door je ene been ga en bij wijze van, via je zak door je andere been terug, dus je meet in feite je onderstel. Plus dat er bij de berekening uitgegaan wordt volgens formules die gelden voor de gemiddelde mens.. Dus hoe meer afwijkend jij bent qua spiermassa, enz.. hoe onnauwkeuriger die wordt..
 
ik sta laatste tijd ook regelmatig op zo'n electronische weegschaal, en mij is verteld dat je een weegschaal met 'athlete' (?) functie moet hebben(deze schijnen dan ook stuk duurder te zijn) . deze zouden stukken nauwkeuriger zijn dan de goedkope weegschaaltjes. in hoeverre dit klopt weet ik niet want ik heb zelf geen verstand van die weegschalen.
 
dat ding wat ik gebruik is geen weegschaal het is echt alleen een ding om je vet te meten, het geeft ook het aantal kilo vet weer en je moet het vasthouden.
 
Back
Naar boven