XXL Nutrition

Laatste loodjes...

Bezoekers in dit topic

Hamdaoui

Cool Novice
Lid geworden
6 nov 2013
Berichten
70
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Beste leden,
Ik kom van een serieus gewicht en ben gezond vermagert en heb goed wat massa gehouden zoals u kan zien op mijn foto nu ik heb geen dikke buik meer en je kan de abs zien als ik in de ochtend opsta en ze hard flex maar die laatste kilotjes willen er na een half jaar maar niet af! Ik wil meer defenitie! Kan iemand mij helpen? Moet ik eens aan supps beginnen denken? Begin een beetje radeloos te worden!
Mvg
 
Laatst bewerkt:
Die laatste kilo's zijn wat lastiger ja. Als je nu niet meer afvalt dan zit je dus kennelijk op je nieuwe onderhoud. Dus als je ze wilt zien zit er niks anders op dan nog even fatsoenlijk cutten. Supps heb je natuurlijk niet nodig om buikspieren te gaan zien.
 
Fatburner kopen. Of ze werken kan ik je niet vertellen, de één zegt van wel en de ander van niet. 'T is niet bepaald duur, dus je kan t altijd proberen?
 
Nog minder eten? Ga ik dan geen spieren kwijt graken?
 
@ anthem hoe bereken ik dat onderhoud dan? Want ik beweeg evenveel als in het begin van mojn cut en weeg niet veel minder maar 4kilo ofzo heeft het niet eerder iets met mijn metabolisme te maken dat gewoon is geworden aan de lage kcal hoeveelheid?
 
Voor zover ik heb gelezen daalt je metabolisme niet snel, ik zou gewoon iets minder calorieën nemen dan dat je deed voor je plateau :)
En wil je geen spier verliezen, neem dan BCAA's
 
Hahha oke is altijd wel jammer want ik hou van eten!
 
Back
Naar boven