MuscleMeat

**Laatste nieuws uit de VS...** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robin1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.768
Waardering
0
Het laatste nieuws uit de VS luid dat supplementen gigant Cytodyne Technologies failliet is verklaar. Helaas...het waren over het algemeen goeie supps die ze hadden. Goodbye Cytodyne :(

(hopelijk een doorstart :D)
 
Wat maakten ze allemaal?

Het ellendige is, dat de torenhoge 'liability' kosten door processen ed het praktisch onmogelijk maken nog een betrouwbare producent van iets minder 'legale' supplementen te vinden.

Het is totaal een ander terrein, maar ik las gisteren nog dat in GB een aantal fiets-evenementen niet meer georganiseerd zullen worden, juist ook wegens de 'liability claims' waar organisatoren bang voor zijn.

Vertel me dat het gewoon betalingsproblemen waren en geen rechtbankprocessen , waardoor ze failliet zijn gegaan.

Espi
 
Cytodine over de kop ????

Sta ik van te kijken.
 
14-Day Quick Loss Combo Description
120 Cap Xenadrine EFX, Quick Loss Video
& Complete Menu Plan Booklet!

Cyclo Z-Mass

Cytodyne 120 Capsules

CytoPlex 20 Packets

CytoPro 2 lbs.

IsoDyne 60 Capsules

Methoxy-Pro 2 lbs.

Methoxy-Pro Bars 12 Bars

Myo-Blast CSP3 120 Capsules - With FREE Myo-Blast T-Shirt

Phosphaplex 360 Grams

Taraxatone 60 Capsules

Xenadrine EFX - Ephedrine Free
120 Capsules

Xenadrine RFA-1 120 Capsules

Xenadrine High Protein Weight Control Bar 12 Bars

Z-Mass-PM
 
best jammer, ze maakten best behoorlijke supps!!
 
Je zou denken zon firma is een goudmijn...
 
Economie draait slecht, blijven natuurlijk wel supplementen. Numico in Nederland heeft zijn Rexall Sundown onderdeel ook al weer moeten verkopen, die maken toch ook aardig wat pilletjes per jaar.
 
Die rechtzaken zullen er toch ook wel aan hebben bijgedragen...
 
Ik denk dat het een strategische zet is om de mogelijk schadeloostellingen aan idioten van slachtoffers die zonder te eten 7 caps (in eens) slikken en dan gaan sporten te ontlopen.

Mijn zegen hebben de eigenaren. Laat die lawsuit debielen in de VS maar de rambam krijgen......nu Cytodyne niet meer bestaat is er iig 1 bedrijf minder die ze kunnen leegplukken.

Even voor alle duidelijkheid heb echt wel mededogen met familie van slachtoffers die overlijden door verkeerd gebruik van supplementen maar om nu een witchhunten te openen op alle fabrikanten die efedrine producten verkopen te starten is echt achterlijk. Numico hangt ook nog een lawsuit boven het hoofd (als eigenaar van GNC zijnde)....al die mensen die bij die bedrijfen werken lijden hier ook weer onder.
 
Originally posted by 3XL
Cytodine over de kop ????

Sta ik van te kijken.

Dan ben je niet de enige... Gezien de wereldwijde bekendheid, en tevredenheid denk ik zelf ook dat het meer is dan een simpel failliesement. Wat er exact gebeurd is heb ik helaas nog niet mogen horen, maar ik ben zeker wel benieuwd.
 
Idd shocking hun waren toch een van de eerste met efedrine producten en de best verkopende fat burner ter wereld.
 
JA door de slechte economie kopen de amerikanen nu liever roids voor datzelfde geld, maar wel meer resultaat.
 
Originally posted by Fatalspeed1
Daar gaat de Xenadrine! :(

Ik weet niet of ze zo gemakkelijk te verslaan zijn. Het is een grote naam, dus wie weet wordt het opgekocht of what ever...
 
Ik denk dat mom wellis gelijk kan hebben, puur strategie om de miljoenenclaims die in de komende jaren gaan komen te vermijden.. xenadrine was mijn inziens de beste fatburner legaal te verkrijgen. zonde dus..
 
En mijn vriendin kreeg 1 maand geleden nog een brief van ze waarin ze vroegen of zij hun supp wilde promoten. :sad:
 
Hoop maar dat mijn grote bestelling Eph HCL niet onderschept zal worden :(.. zag het gelijk al voor me, dus 15 potjes besteld.
Dan kan ik een jaar of 4 vooruit, ik mag hopen tenminste dat ik de volgende keer geen 6 maanden zal hoeven te gebruiken (slik al bijna non-stop vanaf februari, met verlaging tot 1/dag in mei).
Enig idee of Vasopro verkrijgbaar blijft?

Espi
 
Waar heb je dat eigenlijk gelezen?
Ik heb op CNN gechecked maar ik zie niets???
 
Originally posted by bestoldschool
Waar heb je dat eigenlijk gelezen?
Ik heb op CNN gechecked maar ik zie niets???

Van J-Tech hoofdkantoor zeg maar. Die heeft of eerder gezegt hád contact met Cytdyne intern. We waren dus een van de eerste met dat nieuws.
 
Back
Naar boven