XXL Nutrition

laatste pics bruce

  • Topic starter bruce
  • Startdatum
  • Reacties 52
  • Weergaven 3K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

bruce

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 dec 2002
Berichten
25
Waardering
0
had ze elders op board staan, maar was verkeerde plek.
resultaat: 84kg naar 92. bf ong. 11 a 12% (volgens meter)
kuur was testo/deca 500/200 met frontload op 750/400 en propionaat 2 weken lang eod.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
front komt volg. week.
 
Hoeveel weken duurde je kuur ???
 
Zo te horen ben je mooi genaaid, met dat spul wat je gekocht hebt!


gr rob
 
Originally posted by rob12345
Zo te horen ben je mooi genaaid, met dat spul wat je gekocht hebt!


gr rob

ziet er goed uit bro :D


@rob12345 : huh? snap je niet helemaal, explain?
 
8 kilo is toch netjes voor een kuur???
 
kuur was 8 weken.
en ja, 8kg is erg veel, want: ik heb laag in mn cals gezeten (tov van wat ik normaal heb) want ik wilde meteen wat droger worden. en dat is gelukt ook.
ben nu bezig met pgf2 in 'zwemband' te injecteren. 1 week op 6x per dag 0,25ml; 1 week af om blauwe plekken weg te laten trekken, etc. etc.
als ik echt gebulkt had, was het wel 12 of meer kg geweest denk ik. maar jah.... dat is een keus die je maakt.
 
Originally posted by rob12345
Zo te horen ben je mooi genaaid, met dat spul wat je gekocht hebt!


gr rob

Hij is 8 kilo aangekomen, jij weet niet of dit zijn 1 ste of zijn 5 e kuur was. dus aan de hand hiervan valt niet te bepalen of het nep was.

Jij praat veel rob voor iemand die zelf ook geen coleman is, dat je missch wat groter als gem bent voor een jongen van je leeftijd mag dan fijn zijn, maar dit geeft jou nog niet het recht lompe reacties als deze te plaatsen kerel.
 
mooie wijde rug man. ziet r erg goed uit. ben benieuwd naar de frontposes:thumbup:
 
Jur, Wat bedoel je precies met de reactie van Rob? Please Explain?
 
Originally posted by Juriaan
Hij is 8 kilo aangekomen, jij weet niet of dit zijn 1 ste of zijn 5 e kuur was. dus aan de hand hiervan valt niet te bepalen of het nep was.

Dat klopt jah,maar toen hij begon met zn kuur was hij 84 kg, en als je 1 of meerder kuurtjes achter de rug hebt mag je toch wel verwachten dat je meer als 80 kg weegt, zekers als je al aan testosterone kuurtjes doet! !. afgezien van het feit dat je ook met tegenslagen te maken kunt krijgen zoals blessures e.d. zou dit inderdaad wel zijn 1e, 2e, 3e, of 4,e kuur kunnen wezen want ook ik kan verder tellen dan 5 :D daarom weet ook ik dat je veel kunt afvallen in een “down periode”
MAAR: als je een injectie zet van 500 mg test. Dan denk ik niet dat het je 1e kuur is,en ik zou sowieso niet zo’n zware kuur doen als je 84 kg bent, waarom geen 200 mg ipv 500 ?

Originally posted by Juriaan
Jij praat veel rob voor iemand die zelf ook geen coleman is[/B]

Gelukkig niet nee !!!

Originally posted by Juriaan
dat je missch wat groter als gem bent voor een jongen van je leeftijd mag dan fijn zijn[/B]

Tnx!, heb ik die 4 jaat toch niet voor niets mezelf afgebeuld met trainen en diëten!

Originally posted by Juriaan
dit geeft jou nog niet het recht lompe reacties als deze te plaatsen kerel. [/B]

Het was nooit mijn bedoeling geweest een “lompe” reactie te plaatsen, ik doelde alleen op zijn kuurtje waarvan ik mij de resultaten tegenvallen, en dus was mijn conclusie gewoon dat hij slecht spul had gekocht en dus was genaaid !

Gr rob
 
500 mg test. en 200 mg deca ?, 8 kg aangekomen ?
Is een beetje weinig, niet ?
Ik heb btw niet gelezen hoe lang zn kuur duurde dus ben er van uit gegeaan dat dit ongeveer tussen de 4 en 8 wk ligt.

gr rob

Originally posted by Jack



@rob12345 : huh? snap je niet helemaal, explain?
 
Mooie rug! Vooral goed v-vorm.
 
Niet als je 500/200 mg test/deca zet


Originally posted by KaLe
8 kilo is toch netjes voor een kuur???
 
rob12345 : you talk a lot of bullsht!

hij zegt weinig cals, en hij is 10 a 11 % BF terwijl hij eerst 14 a 15 % was, ( ja ik ken hem!)

en 500/200 is echt net veel hoor!
 
Ik volg je niet helemaal meer,
Maar idd 500/200 is veel jah, dat zei ik ook in mn vorige post
Maar sinds wanneer wordt deca gebruikt om droger te worden ???

rob

Originally posted by Jack
rob12345 : you talk a lot of bullsht!

hij zegt weinig cals, en hij is 10 a 11 % BF terwijl hij eerst 14 a 15 % was, ( ja ik ken hem!)

en 500/200 is echt net veel hoor!
 
Kunnen we ook een foto krijgen van je tatoo , ziet er best cool uit.
 
Originally posted by rob12345


Dat klopt jah,maar toen hij begon met zn kuur was hij 84 kg, en als je 1 of meerder kuurtjes achter de rug hebt mag je toch wel verwachten dat je meer als 80 kg weegt, zekers als je al aan testosterone kuurtjes doet! !. afgezien van het feit dat je ook met tegenslagen te maken kunt krijgen zoals blessures e.d. zou dit inderdaad wel zijn 1e, 2e, 3e, of 4,e kuur kunnen wezen want ook ik kan verder tellen dan 5 :D daarom weet ook ik dat je veel kunt afvallen in een “down periode”
MAAR: als je een injectie zet van 500 mg test. Dan denk ik niet dat het je 1e kuur is,en ik zou sowieso niet zo’n zware kuur doen als je 84 kg bent, waarom geen 200 mg ipv 500 ?



Gelukkig niet nee !!!



Tnx!, heb ik die 4 jaat toch niet voor niets mezelf afgebeuld met trainen en diëten!



Het was nooit mijn bedoeling geweest een “lompe” reactie te plaatsen, ik doelde alleen op zijn kuurtje waarvan ik mij de resultaten tegenvallen, en dus was mijn conclusie gewoon dat hij slecht spul had gekocht en dus was genaaid !

Gr rob
Ja je hebt gelijk rob12345 8 kilo stelt niets voor, zeker niet als je laag in je kcals gezeten hebt.

Heb niet alles gelezen, maar mijn eerste kuur gaat komen. En die gaat worden

Week 1-4: D-boll 30 mg week
Week 1-10: test enth 500 mg
Week 1-10: Bold 400 mg
Week 12-15 nakuren nolva
 
Laatst bewerkt:
en dan hopelijk weer jouw foto in je avatar he:thumb:
 
Waarom direct al test. in je 1e kuurtje ?


Originally posted by Juriaan

Ja je hebt gelijk rob12345 8 kilo stelt niets voor, zeker niet als je laag in je kcals gezeten hebt.

Heb niet alles gelezen, maar mijn eerste kuur gaat komen. En die gaat worden

Week 1-4: D-boll 30 mg week
Week 1-10: test enth 500 mg
Week 1-10: Bold 400 mg
Week 12-15 nakuren nolva
 
Back
Naar boven