XXL Nutrition

laatste pics bruce

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin

Ok foto's gezien. Ik denk dat je met je kuur wel veel kan winnen, maar dan is de vereiste dat je nu al drastisch gaat veranderen van dieet. Zoals ik het zie, eet je nog te weinig om goed te kunnen groeien, ok je bent ecto en wint moeilijk massa, maar je moet naturel toch meer kunnen halen. Op hoeveel kcal zit je gemiddeld per dag? Hoeveel maaltijden per dag?

Klopt ik eet nu zon 3500 kcal per dag en 200-250 gram eiwitten. Tijdens de kuur gooi ik die kcal wel omhoog naar de 6000 en daarna laat ik ze weer terugzakken naar de 3500-4000 maar blijf 3 gram proteinen per kg lichaamsgewicht nemen.

Mvg juriaan
 
tussentijd: 6 maanden.
ja, 6 weken was crossing my mind.
maarre... duurt nog zo lang. zal wel nog erg veel nadenken.
tis eleke dag prikken. das drek!!!
 
Originally posted by bruce
nou wat meer info dan.
was mn 3e kuur. heb van mn 19e tot 23e naturel getraind. werd niet zwaarder dan 72kg. wat ik ook at. (kwam van 61)
zakte weer es naar 68. toen moest ik om in de ring te vechten 64kg worden. dus trainde ik helemaal af. en ja: 64,5kg. daarna lukte het me om krap 70 te worden. (errrug droog)
toen eerste kuur, wat vreemd was opgebouwd: slechte info, veeeeel geld voor simpele kuur.
kwam hier op neer: 8weken lang 1e week 1deca, 2 priomo, andere week andersom.
en dan week 1 een winstrol (ja, eentje) opbouwend naar 3 en weer afbouwend. --> ik weet nu inmiddels genoeg dat ik echt wel weet dat dit bull is.
affijn: 81kg was het resultaat.
maar: nakuren had die informateur nog nooit van gehoord dus ik ook niet. ben toen ong. op 74 a 75 blijven steken.
inmiddels wist ik meer en kwam mn 2e kuur (na een jaar ofzo).
week 1 en 2: testo 500 deca 400
week 3-8 : testo 250 deca 200
ging goed: werd 86kg. ==> krijg ik f*cking keelontsteking van hier tot tokyo. was ik weer bijna alles kwijt. heb toen poos lopen klooien en uiteindelijk 84kg. (paar weken winstrol gehad)
en dus eindelijk deze kuur.
licht kuurtje dus? nee, maar ook zeker niet zwaar. (blijf ik bij)
ik ga eind dit jaar mn laatste kuurtje doen. ik ga ervan uit ronde de 100kg te worden end at vind ik net mooi. ga me heel erg beraden op dit kuurtje, maar dat zal zeker een zware worden.
met 4 weken tren, 10 weken 750mg testo, aant. weken winstrol en boldone. dussssss.....
zonde!

maargoed als je je doel bereikt zo :)
 
Originally posted by Juriaan


Klopt ik eet nu zon 3500 kcal per dag en 200-250 gram eiwitten. Tijdens de kuur gooi ik die kcal wel omhoog naar de 6000 en daarna laat ik ze weer terugzakken naar de 3500-4000 maar blijf 3 gram proteinen per kg lichaamsgewicht nemen.

Mvg juriaan
waarom niet zonder as flink gaan bulken dan?
 
Van 6000 naar 3500 dan verlies je zoiezo massa.
Je moet zorgen dat je niet al teveel zakt in kcal na een kuur. Van 6000 naar 4500 zou nog te doen zijn...
 
Ow oke thanx T, dan hou ik het op 4500 en 3 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht
 
Originally posted by zoutzak
waarom niet zonder as flink gaan bulken dan?

Geen zin om boven de 10% te komen met mijn vet ;)
 
je vet % zal ook omhoog gaan als je spiermassa wilt aankomen met een AS kuurtje m8 :)

en je zal nog steeds flink moeten bulken wanneer je een kuurtje doet, om optimaal te groeien van die kuur. hoe meer je eet hoe meer spiermassa je zal aankomen maar ook vet.

dusja... geen zin om boven de 10% te komen vind ik imo nogal een luie reden.

maja just my 2 cents
 
Originally posted by Frenkpie
je vet % zal ook omhoog gaan als je spiermassa wilt aankomen met een AS kuurtje m8 :)

en je zal nog steeds flink moeten bulken wanneer je een kuurtje doet, om optimaal te groeien van die kuur. hoe meer je eet hoe meer spiermassa je zal aankomen maar ook vet.

dusja... geen zin om boven de 10% te komen vind ik imo nogal een luie reden.

maja just my 2 cents

:thumb:
 
Jah zit wel wat in. nu schat ik dat ik op 7% zit en ga bulken tot nov. mochten mijn armen dan rond de 36 min zitten dan zal ik denken om die kuur missch te skippen
 
Hey Brucie.. je ziet er goed uit hoor...
 
Originally posted by admin

Als je kuurt doe het dan goed, geen lichte kuurtjes dat is puur verspilling van geld en goed product.



inderdaad, de verkopers moeten ook leven!
 
goeie lats en schouders.
 
Back
Naar boven