MuscleMeat

Laatste vetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
13 feb 2022
Berichten
8
Waardering
5
Lengte
2m02
Vetpercentage
16%
Hi guys.
Na jaren meelezen toch maar eens aangemeld. Allereerst thanks voor al jullie tips! Veel aan gehad haha.

Ok! Aantal jaar aan het trainen en goed verdiept in voeding en cutten ed. durf te stellen dat de kennis aardig op orde is.

Vorig jaar paar foto’s laten maken na cut. Was erg tevreden op laatste beetje vet onder in m’n buik na. Ik weet, genetisch en daarnaast kun je niet plaatselijk verbranden.

Toch de vraag. Zijn jullie bekend met oefeningen die de shape onderin beïnvloeden? Ik zit te denken van, als het er niet af gaat dan kan ik mogelijk spierwise nog wat vormen.

Snap dat nog droger een antwoord is, maar zat vorig jaar zo laag in gewicht, dat ik aan het kijken ben naar aanvullende opties.

Alvast bedankt voor jullie tips! Zal foto doen van vorige cut.
 

Bijlagen

  • DF34BB03-5E3B-4B83-8A59-A65D9774DDE1.jpeg
    DF34BB03-5E3B-4B83-8A59-A65D9774DDE1.jpeg
    77,7 KB · Weergaven: 223
  • 6952DA99-355C-4E67-81D6-CDA10CA62FC0.jpeg
    6952DA99-355C-4E67-81D6-CDA10CA62FC0.jpeg
    77,9 KB · Weergaven: 225
Laatst bewerkt:
Hier zie je iets beter waar ik het over heb wat vet betreft
 

Bijlagen

  • 6601116E-7677-4913-82C0-03ACBB92F566.jpeg
    6601116E-7677-4913-82C0-03ACBB92F566.jpeg
    80 KB · Weergaven: 189
Hoeveel tijd zit er tussen pic 1 en pic 2?
 
Ik zou denken dat het gewoon je abs zijn die daar zitten en dat dit niet echt vet is..
Oefeningen om daar wat te vormen zijn gewoon buikspieroefeningen. Hanging legraises etc schijnen wat meer onderkant äan te spreken.

Kan ook wat vel zijn wat daar nog zit. Dus met wat meer overal maas kan het wat strakker trekken wellicht dus zal lekker gaan bulken en als je wat meer massa heb nog eens cutten

Goede blokken wel op je 2e post
 
Laatst bewerkt:
Ik zou denken dat het gewoon je abs zijn die daar zitten en dat dit niet echt vet is..
Oefeningen om daar wat te vormen zijn gewoon buikspieroefeningen. Aanging legraises etc schijnen wat meer onderkant äan te spreken.

Kan ook wat vel zijn wat daar nog zit. Dus met wat meer overal maas kan het wat strakker trekken wellicht dus zal lekker gaan bulken en als je wat meer massa heb nog eens cutten

Goede blokken wel op je 2e post
thanks! Hm, vel heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk. Heb je enig idee hoe lang zoiets nodig heeft om aan te passen? Heb afgelopen bulk inderdaad nog meer mass proberen te krijgen in buik, wat spieren betreft dan haha. Ga juist deze week weer de cut in, dus probeer uit te zoeken wat ik kan doen om er nog wat scherper uit te zien
 
Heb ooit voor een paar euro deze app aangeschaft (euro of 3-4 dacht ik):
Android:
Apple:

Is wel van Jeff Caveliere, ben zelf niet zo kapot van hem, maar heeft mijn scala aan abs oefeningen wel drastisch uitgebreid.
Kiest eerst je beschikbare materialen:
Screenshot_20220214-073846.jpg

Daarna je level van 1 tot en met 4:
Screenshot_20220214-073901.jpg


Hij geeft je een training die je gewoon via je telefoon kunt volgen. Bevalt ie je niet: kun je gewoon re-shuffelen of een ander niveau/materialen kiezen.
Screenshot_20220214-073910.jpg
 
Heb ooit voor een paar euro deze app aangeschaft (euro of 3-4 dacht ik):
Android:
Apple:

Is wel van Jeff Caveliere, ben zelf niet zo kapot van hem, maar heeft mijn scala aan abs oefeningen wel drastisch uitgebreid.
Kiest eerst je beschikbare materialen:
Bekijk bijlage 548135
Daarna je level van 1 tot en met 4:
Bekijk bijlage 548136

Hij geeft je een training die je gewoon via je telefoon kunt volgen. Bevalt ie je niet: kun je gewoon re-shuffelen of een ander niveau/materialen kiezen.
Bekijk bijlage 548138
Ik heb nooit het gevoel dat die ab circuits werken. Ik train meestal abs als ik ze superset. Bijv Dips/Hanging Knee Raises.
 
Ik heb nooit het gevoel dat die ab circuits werken. Ik train meestal abs als ik ze superset. Bijv Dips/Hanging Knee Raises.
Doe ik ook hoor. Heb zelf die app een week of 3 gevolgd, de oefeningen eruit gepakt die ik goed vond voelen en die geimplementeerd in mijn routine.
Vond het voor 3 euro o.i.d. een prima investering om eens te spelen met een berg ab oefeningen.
 
Doe ik ook hoor. Heb zelf die app een week of 3 gevolgd, de oefeningen eruit gepakt die ik goed vond voelen en die geimplementeerd in mijn routine.
Vond het voor 3 euro o.i.d. een prima investering om eens te spelen met een berg ab oefeningen.
Idd, zijn zoveel variaties. Persoonlijk vind ik dat er zo veel junk oefeningen zijn. Doe zelf ook alleen Ab rollout, Cable crunch en Hanging knee raises omdat ik nog niet dragonflags kan, en dan paar obliques oefeningen.
Edit: Frontsquat is ook een ab oefeningen..
 
Ik heb nooit het gevoel dat die ab circuits werken. Ik train meestal abs als ik ze superset. Bijv Dips/Hanging Knee Raises.
Klopt, als je ze traint gewoon trainen zoals elke andere spiergroep
 
Klopt, als je ze traint gewoon trainen zoals elke andere spiergroep
Bench/DL day obliques en Squat/OHP core/abs. Werkt heerlijk, dan skip ik ze ook gewoon niet.
 
Maar ff on topic, misschien is het handig als je laat weten wat je voor Abs doet?
 
Je hebt wel in 12 weken een mooi resultaat geboekt zeg, netjes man!
 
thanks! Hm, vel heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk. Heb je enig idee hoe lang zoiets nodig heeft om aan te passen? Heb afgelopen bulk inderdaad nog meer mass proberen te krijgen in buik, wat spieren betreft dan haha. Ga juist deze week weer de cut in, dus probeer uit te zoeken wat ik kan doen om er nog wat scherper uit te zien
scherper eruit zien is gewoon dieper cutten dan je vorige keer. Niet teveel naar je weegschaal kijken, wel om te kijken of je niet per week te veel kg dropt. maar ik bedoel dat je niet kijkt naar hoe licht je weegt op het einde van de rit.
Hoe moeilijk het ook is want zelf heb ik daar ook altijd moeite mee en doet toch stiekem een beetje pijn aan je ego haha :P

Maar scherper is gewoon dieper gaan.
 
Hi guys.
Na jaren meelezen toch maar eens aangemeld. Allereerst thanks voor al jullie tips! Veel aan gehad haha.

Ok! Aantal jaar aan het trainen en goed verdiept in voeding en cutten ed. durf te stellen dat de kennis aardig op orde is.

Vorig jaar paar foto’s laten maken na cut. Was erg tevreden op laatste beetje vet onder in m’n buik na. Ik weet, genetisch en daarnaast kun je niet plaatselijk verbranden.

Toch de vraag. Zijn jullie bekend met oefeningen die de shape onderin beïnvloeden? Ik zit te denken van, als het er niet af gaat dan kan ik mogelijk spierwise nog wat vormen.

Snap dat nog droger een antwoord is, maar zat vorig jaar zo laag in gewicht, dat ik aan het kijken ben naar aanvullende opties.

Alvast bedankt voor jullie tips! Zal foto doen van vorige cut.
Hoe droger je wordt hoe kritischer je naar jezelf gaat kijken. Er zit helemaal niks op je onderbuik. Zit tussen je oren.
 
Wat ik zie is dat je geen spierbuiken hebt je zal je buikspieren moeten aanpakken zoals je dat met andere spiergroepen doet.
Wat voor mij werkt (dus niet per definitie voor jou maar dat zie je pas als je het probeert) is reversed cable crunches en knee raises.
V.w.b. de reversed crunches doe deze niet te diep blijf spanning houden op je abs en crunch ook met je abs en niet met je bovenlijf.
Ik doe kneeraises omdat ik met legraises meer uit mijn onderrug haal dan uit mijn abs.
En abs deed ik elke dag en varieerde in set range.
 
Hoe droger je wordt hoe kritischer je naar jezelf gaat kijken. Er zit helemaal niks op je onderbuik. Zit tussen je oren.
Dit is absoluut waar. Merk dat tijdens het cutten altijd. Je lichaamsbeeld wordt aardig verstoord. Probeer ieder jaar iets verder te komen though. Dat is de reden dat ik mezelf er in verdiep.
 
Wat ik zie is dat je geen spierbuiken hebt je zal je buikspieren moeten aanpakken zoals je dat met andere spiergroepen doet.
Wat voor mij werkt (dus niet per definitie voor jou maar dat zie je pas als je het probeert) is reversed cable crunches en knee raises.
V.w.b. de reversed crunches doe deze niet te diep blijf spanning houden op je abs en crunch ook met je abs en niet met je bovenlijf.
Ik doe kneeraises omdat ik met legraises meer uit mijn onderrug haal dan uit mijn abs.
En abs deed ik elke dag en varieerde in set range.
Wat bedoel je met spierbuiken? Geen buikspieren? 😅.
 
Back
Naar boven