Fitness Seller

Laatste vragen voor het starten van kuur.

Bezoekers in dit topic

ProPro

Cool Novice
Lid geworden
25 jan 2014
Berichten
59
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Goedemiddag mede BBers,

Ik begin a.s. maandag met mijn eerste kuur. Zie hieronder:

1-4: Dianabol Tabs 30 mg (ED)
1-10: 500 mg test e (1x pw)
1-12: 500 IU HCG (2x pw)
12-15: 20 mg nolvadex (1x pd)

Nou heb ik een aantal vragen over de tijden van het innemen/spuiten.
Hoe doen jullie dit zelf? Wat is de beste inname/spuit dag ritme?

Bv: Test E 500MG elke maandag
Dianabol 30MG (08:00 / 14:00 / 20:00
HCG zelfde dag als Test-E ? Of een andere dag(en)?
Nolvadex spreekt voor zich :-D elke dag

Een tweede vraag is de HCG. Ik zal deze dus 2x in m'n buik spuiten met een insul spuit (1ml U100 + naald 0,33 (29G)

Ik heb 3 setjes ovigil 5000iu in mijn bezit (15000IU totaal dus). Elke maand 1 setje.
Kan ik dit gewoon mixen en daarna in de koelkast bewaren gedurende 30 dagen? Of moet ik hier toch bac water voor nemen?

Hoe mixen jullie deze? Ik lees heel vaak hierover maar het is me niet echt duidelijk hoe deze gemixt moet worden? Doe je die 2 flesjes welke in een setje hcg krijgt mixen in een lege vial van 10ml bv en daaruit in een spuitje optrekken en klaarzetten in de koelkast?

Graag zie ik jullie reacties! Bedankt voor de moeite.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wanneer je test inspuit is niet boeiend, velen doen het voor het slapen als het maar vaste dag is, vaste tijd weet ik niet hoe boeiend dat is.

dboll, 1,5 uur voor het trainen op niet trainingsdagen zou ik sochtends doen.

HCG gewoon verdelen dus of zo/wo ma/do etc ook 2 vaste dagen.

ook nolvadex maakt tijd niet uit, ik doe sochtends dan kun je het ook niet meer vergeten, althans ik vind vaste tijdstippen prettig.

HCG je trekt het water op en spuit dat via de wand langzaam over het poeder, vult 20 spuitjes en vriest ze in.
of je haalt bac water en mixt het en spuit totaal in een lege vial en dan kan het wel in de koelkast.
 
@Guilbus Thanks voor je antwoord.

Zijn er meerdere mensen die deze kunnen bevestigen ook?
En die DBOL, doe ik dat dan 10mg tab ochtend middag avond, of in 1x gelijk innemen. Ik las namelijk dat het duur/effect 8 uur ervan is?
 
@Guilbus Thanks voor je antwoord.

Zijn er meerdere mensen die deze kunnen bevestigen ook?
En die DBOL, doe ik dat dan 10mg tab ochtend middag avond, of in 1x gelijk innemen. Ik las namelijk dat het duur/effect 8 uur ervan is?

Het effect is langer werkzaam, 8 uur is de halfwaardetijd. Dat wil zeggen dat er na 8 uur nog de helft van de werkzame stof in je bloed zit. Persoonlijk verdeelde ik mijn orals over 2 momenten, ontbijt en avondeten.
 
@Guilbus Thanks voor je antwoord.

Zijn er meerdere mensen die deze kunnen bevestigen ook?
En die DBOL, doe ik dat dan 10mg tab ochtend middag avond, of in 1x gelijk innemen. Ik las namelijk dat het duur/effect 8 uur ervan is?

Je gaat je dbol toch niet goed gelijkmatig gedoseerd krijgen tenzij je aan een infuus ligt, ik zou ze gewoon pre workout nemen aangezien het toch maar een kickstart is.
 
Las laatst in BC zijn topic 1,5/2 uur van te voren alles slikken.
 
@iedereen: Thanks voor de duidelijke antwoorden. De DBOL gedeelte is me geheel duidelijk. 1,5 / 2 uur van tevoren innemen op trainingsdagen. Niet trainingsdagen doe ik het dan ontbijteten en avondeten.

Zijn er tevens nog goede instructiefilmpjes over hoe de HCG gemixt dient te worden? Heb niet echt een goede op het internet kunnen vinden?

Kunnen jullie deze onderstaande tevens bevestigen?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hcg-bewaren-vriezer-234123/
 
nobody?
 

Ampules breken, vloeistof opzuigen en bij poeder spuiten, even draaien ermee en dan opzuigen in je slinspuitjes. Hoeveelheid hangt van jezelf af.

Invriezen is veel discussie over, zou er gewoon één klaarmaken en invriezen. De rest pas als de vorige op is ;)
 
Test beter 2x per week zetten voor stabielere waardes
 
Back
Naar boven