MuscleMeat

laatste week trainschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marcos

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2003
Berichten
1.282
Waardering
0
Deze week wordt mijn laatste week voor dat ik op vakantie ga en wil dan alles uit de kast halen.
:( :mad: (5 weken lang geen ijzers smijten):mad:

Ik kan alleen op bepaald aantal dagen niet trainen: Dinsdag en Vrijdag. Zaterdag vertrekken we
Ik dacht om zondag(vandaag) borst te doen

Iemand nog meer meningen
 
5 weken vakantie ? lekker ! Hebben ze daar géén gym ?
Die laatste week extra vlammen is wel lekker, maar heeft denk niet zovéél effect als je daarna toch 5 weken niks meer doet.
Ik zou maar m'n normale programma afwerken i.p.v wellicht nog even een blessure op te lopen voor de vakantie (want je weet maar nooit !)

Een goede vakantie:thumb: :thumb:

ciao
 
idd, helemaal mee eens. 5 weken is wel erg lang. zou zowiezo wel iets doen. maar o die laatste week enig resultaat te krijgen...nee, misschien dat je wel de laatste dag gigantisch de benen kan afbeulen om daar 5 weken nog de effecten van te voelen:D

dus je kan zo/ma/wo/do trainen. gewoon aan je huiidge schema houden. en anders alle spiergroepe in deze ene week nog aanpakken. niet overtrainen iig. geen enkel nut ondaks 5 weken rust. misschien dat die rust juist wel goed uitpakt en je de resultaten naderhand goed ziet en merkt qua gewicht als je terugbent.

fijne vakantie iig:thumb:
 
En vergeet niet te posten tijdens je vakantie ;)
 
Back
Naar boven