MuscleMeat

Laatste week van Dbol over op Oxy? Boost 4 real?

Bezoekers in dit topic

max

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2003
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
105kg
Vetpercentage
6%
Goedemorguh ! :D

Een goede (bb) vriend van me heeft wegens persoonlijke redenen zijn kuur niet af kunnen maken (was net 2 weken bezig) en de exp date van van de orals is 11-2005 en ik stond op het punt weer met een kuur te beginnen en heb zijn kuur van hem overgenomen.

kuur zag er als volgt uit :

- Deca (organon) 400mg pw (wk 1tm10)
- Primo (schering) 200mg pw (wk 1tm10) ja jongens de echte :D
- Dbol (akpuxuh) 40mg pd (wk 1tm2 )
- Oxy (anapolon) 150mg pd (wk 2tm8 )

ja jongens ik snap het ook niet maar hij gaat voor 8 weken orals .... niet mijn voorkeur maargoed... hij wilt nog wel eens eigenwijs zijn. :rolleyes:

Maar nu wil ik het omzetten, er is nog voor 8 weken over dus dat is in pricipe genoeg.

- Deca (organon) 400mg pw (wk 1tm8 )
- Primo (schering) 200mg pw (wk 1tm8 )
- Dbol (akpuxuh ) 30mg pd (wk 2tm3 )

Ik heb 100x10mg tabs van GS erbij gehaald omdat ik geen voorstander ben van Oxy net als zovelen van jullie.

- Dbol (Generic S) 40mg pd (wk 3tm7 )
- Oxy (anapolon) 150mg pd (wk 7tm8 )

Ik weet dat er hier mensen zijn die geen voorstanders zijn van Dbol EN Oxy
maar ben me bewust van de 'gevaren' van oxy .... Dbol heb ik ervaring mee en hier wel een tevreden gebruiker :D

maar wat ik wilde weten of het echt een boost geeft (of kan geven) als je van esthers wisselt? is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Ik wilde de laatste week over gaan op (100mg pd) Oxy om in kracht en gains (veel vocht, i know) nog wat om hoog te gaan.

Is 1 week redelijk safe te doen ? of zijn er toch mensen die het me echt afraden ?

Zou zeggen barst los :p


PS : is mn 3e kuur
 
is imo zwaar onverantwoord om die twee te combineren. gefeliciteerd, je bent de eerste die zo gestoord die ik ken die dit in z'n hoofd haalt. ben je al een donorlever aan het ontdooien?
 
je moest eens weten hoe gestoord ;)

Maar je moet snappen dat ik deze vragen stel omdat ik er GEEN ervaring mee heb
(met Oxy)

En ik combineer niets ik wil de laatste week over op Oxy en niet icm Dbol

En ik heb een Mr NL al eens horen zeggen dat veranderen van esthers een boost kan geven.
 
Latin spirit zei:
is imo zwaar onverantwoord om die twee te combineren. gefeliciteerd, je bent de eerste die zo gestoord die ik ken die dit in z'n hoofd haalt. ben je al een donorlever aan het ontdooien?

hehehe, mischien een beetje kort door de bocht,

maar ik ben het met latin spirit eens dat het gekkenwerk is.
 
En trouwens ik heb een kast vol met levers, dus mocht je interesse hebben ;)
 
max zei:
En trouwens ik heb een kast vol met levers, dus mocht je interesse hebben ;)

hmmm nee thanks.... ik verdiep me namelijk wel in de materie waardoor ik bij voordat ik zo'n vraag stel al weet dat het echt not done is wat je van plan bent
 
sarcasme is my middle name .....

eveneens bedankt voor de info
 
max zei:
je moest eens weten hoe gestoord ;)

Maar je moet snappen dat ik deze vragen stel omdat ik er GEEN ervaring mee heb
(met Oxy)

En ik combineer niets ik wil de laatste week over op Oxy en niet icm Dbol

En ik heb een Mr NL al eens horen zeggen dat veranderen van esthers een boost kan geven.

idd erg kort door de bocht 2hard2die maar soms is dat het enige wat helpt zodat mensen niet hun gezondheid op het spel zetten.

ik zal nu proberen wat minder kort door de bocht te zijn en een antwoord te geven waar de ts echt iets mee kan

ik weet precies op wie je doelt kerel, maar ik ben bang dat je hem toch verkeerd begrepen heb. wat JK bedoelt is dat het in zijn ogen best zinvol kan zijn om over te stappen tijdens de kuur van bijv. testosteron enantaat, naar sustanon. een ester is dus de lengte die de halfwaarde tijd van een steroide bepaalt, niet een andere steroide op zich.

ook het afwisselen van verschillende soorten steroiden in een kuur kan inderdaad een goed idee zijn, MAAR doe dat nooit met 17aa middelen zoals dbol, oxy, winstrol en tbol. deze mag je namelijk maar zes weken nemen ivm de levergiftigheid.

ik zou je dus willen adviseren je goed in de materie te verdiepen hier op het board, doe er je voordeel mee en als je dan nog vragen hebt dan kan je die altijd stellen :)
 
Bedankt man ! Je kan het wel ;)

Maar ik stel de vraag natuurlijk OMDAT ik aan mn gezondheid denk, ik had het ook kunnen doen en DAN de vraag stellen ....

Kortom ik zal dus nog 100 tabs GS moeten bestellen? (ben nog op tijd :)) en met Dbol de kuur afmaken? (6 weken)

Ik stel het wel op prijs als er nog anderen hun mening zouden willen geven.
 
ik snap niet wat je bedoelt met 100 tabs gs bijbestellen?

ik heb je kuur nog ff bekeken kerel en ik vind het om eerlijk te zijn niet echt goed.

als ik het goed begrijp ziet je kuur er zo uit:
wk 1 t/m 2: 40 mg dbol ed
wk 1 t/m 8: 400 mg deca + 200 mg primo

vragen die bij me opkomen:
- wat zijn je stats?
- hoeveelste kuur wordt dat?
- combi primo en deca is geen goede combi (om eerlijk te zijn weet ik ff niet meer waarom maar neem maar van mij aan dat het niet oke is)
- primo veel te laag gedoseerd wil je wat gaan merken, je moet toch wel op minimaal 400 mg per week zitten
- dbol twee weken is te kort, het absolute minimum is toch wel 3 weken
- 40 mg dbol is imo te veel, 30 is zat ten opzichte van de rest van de steroiden
- weet je echt wel 100% zeker dat je primo oke is? is toch geen spaanse primo he want dat is 100% rotzooi. turkse is ook veel fakes van in omloop maar daar zit soms nog wel eens wat goeds tussen
- wat is je doel? massa of cutten?
- nakuur?

pas als je deze vragen hebt beanwoordt kunnen we een goed advies geven.
 
Ok voor de duidelijkheid

De kuur ziet er nu als volgt uit

6 weken Dbol (40mg pd)
8 weken Deca en Primo (400 +200 mg)

Dit is mijn 3e kuur (Primo + Deca de laatste 2 met dezelfde aantallen)

ik heb tot 4 maanden terug 5 maanden niet getraint, goed gegeten en geslapen dat krijg je als je relatie op de klippen loopt en iemand dichtbij je aan kanker ten onder gaat en jijzelf betrokken raakt bij een kettingbotsing ...

Dus mn spiergeheugen wel gebruikt laat maar zeggen.

Ben nu dan 4 maanden bezig en de stats die ik nu heb, liggen net iets lager dan toen ik stopte toen was het 1.90m 88 kg +/-12.5%BF en is nu 85 kg tegen 10.6BF

Primo is echt, heb het hier gechecked enne ik heb misschien niet veel posts maar dat zegt niet dat ik uit een ei kom. ;) ik heb wel al mn spulletjes gechecked, hoe zeker ik ook van de leverancier ben ....

Mijn doel is massa en nakuur is week 12 en 13 100 en 50 mg pd clomid
 
Laatst bewerkt:
ik zou voor de oxy gaan, waarom d-bol bijhalen als je oxy hebt. zoveel slechter dan d-bol is het niet.
Ik heb zelf eens 50mg d-bol (pre workout) met 150mg oxy gecombineerd 4 weken, ja gekkenwerk idd. maar heb er nix aan over gehouden
ook getest
 
Laatst bewerkt:
hm.... ervaring telt .... maar ik ben zeker (nog) niet overtuigt ...
 
jij moet eens kappen met mensen dit soort adviezen te geven kerel! ik snap niet dat de mods dit ook maar gewoon toelaten hoor, dat jij jezelf verkloot moet jij weten maar breng deze adviezen niet over aan anderen aub!!!
 
Hey Bro,

Was ik duidelijk genoeg? of zijn er nog dingen die je wilt weten?
 
Latin spirit zei:
jij moet eens kappen met mensen dit soort adviezen te geven kerel! ik snap niet dat de mods dit ook maar gewoon toelaten hoor, dat jij jezelf verkloot moet jij weten maar breng deze adviezen niet over aan anderen aub!!!

geef ik advies dan?? ik zeg dat het best te doen is om van d-bol TE SWITCHEN naar anadrol, ik zeg niet dat hij ze moet combineren :rolleyes:
 
hey kerel, ik zal zo nog ff wat advies kijken maar doe jezelf een lol en luister niet naar EUROPEMAN
 
Latin spirit zei:
hey kerel, ik zal zo nog ff wat advies kijken maar doe jezelf een lol en luister niet naar EUROPEMAN

dus jij wil zeggen dat je niet kan switchen van d-bol naar anadrol ???
 
europeman zei:
dus jij wil zeggen dat je niet kan switchen van d-bol naar anadrol ???

alles kan kerel maar ik vind het zwaar onverantwoord en niet nodig met alle andere mooie alternatieven die we tegenwoordig hebben. leg jij de toegevoegde waarde mij eens uit hiervan!
 
Latin spirit zei:
leg jij de toegevoegde waarde mij eens uit hiervan!

het zijn 2 zware massabouwers, en het wil nog eens effect hebben om te switchen van AS wat jij al eerder aangaf ;)
 
Back
Naar boven