MuscleMeat

Laatste week van Dbol over op Oxy? Boost 4 real? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dit zegt big cat erover in een andere post

Big Cat zei:
Het is in elk geval geen probleem normaal gezien.

Ik raad het gebruik van arimidex en femara ten volste af, omdat ze meer gyno problemen veroorzaken dan oplossen, maar da's een ander verhaal. Het IGF-I verhaal, is in elk geval geen reden om ze niet te nemen.

Estrogeen heeft echter wel tal van andere anabole invloeden die de groei beinvloeden zonder IGF-I, En femara en arimidex dienen vanaf eerste gebruik constant en bij elke kuur gebruikt te worden, terwijl dit met nolvadex niet het geval is. Bijgevolg blijft het ten zeerste afgeraden om arimidex en femara te gebruiken as je echt de meeste groei wilt.

om even terug te komen op mijn post over het rebound effect van anti-E's en de annabole eigenschappen van oestrogeen ;)
 
XeNoGeaR zei:
las, ik noiu goed dat je int begin 6 - 8 weken oxy wou je bent de eerste die ik ken die dat doet...hehehe suc6 dan maar....wat mag er op je grafsteentje komen te staan :D ?

Ik ken er 1 die rustig 10 weken lang oxy pakt naast zn test en deca en heeft vervolgens nergens last van.

@Max: Je kan beter beginnen met de oxy en later over op dbol. De gains van oxy zijn nog moeilijker vast te houden dan die van dbol.
 
endymion zei:
Ik ken er 1 die rustig 10 weken lang oxy pakt naast zn test en deca en heeft vervolgens nergens last van.

bij ons op de sportschool is er zelf 1 di e12 weken op 100mg oxy zat, heeft ook nergens last van. en somers stopt die meestal 5 maanden met trainen :rolleyes:
 
Als je een keuze zou maken tussen veel risico's en minder risico's met uiteindelijk de zelfde massa winst, wat zou je dan kiezen? Als je met test, tren of whatever evenveel of meer opschiet dan met oxy, waarom zou je dan nog oxy willen pakken?
 
S0m30n3 zei:
Als je een keuze zou maken tussen veel risico's en minder risico's met uiteindelijk de zelfde massa winst, wat zou je dan kiezen? Als je met test, tren of whatever evenveel of meer opschiet dan met oxy, waarom zou je dan nog oxy willen pakken?

:o
tja, als dit op de waarheid beruste zou ik idd minder risico nemen :rolleyes: en als het idd zo zou zijn dat je met test en tren meer zou pakken dan met test en oxy dan zou ik natuurlijk voor de test/tren combo gaan, maargoed dat is in de realiteit niet zo :rolleyes:
 
europeman zei:
:o
tja, als dit op de waarheid beruste zou ik idd minder risico nemen :rolleyes: en als het idd zo zou zijn dat je met test en tren meer zou pakken dan met test en oxy dan zou ik natuurlijk voor de test/tren combo gaan, maargoed dat is in de realiteit niet zo :rolleyes:
Ik begrijp je en no offence, maar ik wilde alleen ff een punt duidelijk maken wat verder niet persoonlijk is bedoelt. :o
 
Back
Naar boven